Jump to content
PyroForum.nl

Herdervriend


Herdervriend

Recommended Posts

Herdervriend

Goedenmiddag iedereen, ik ben Herdervriend, oftewel Remco Gerritsen, ik ben 18 jaar, mijn favoriete vuurwerk is Siervuurwerk en heb zelf nog talloze interesses en hobby's.

Vragen ofzo, just ask or e-mail me.

Met vriendelijke groet,

Herdervriend

Edited by Herdervriend
Link to comment
Goedenmiddag iedereen, ik ben Herdervriend, oftewel Remco Gerritsen, ik ben 18 jaar, mijn favoriete vuurwerk is Siervuurwerk en heb zelf nog talloze interesses en hobby's.


onderbouw dat eens verder?

Oh, dat klinkt interessant. Maar hoe kom je aan al die stoffen?


just read my friend.... En ik zou in jouw geval al helemaal niet zomaar beginnen, verdiep je eerst maar eens in de verder materie, mochten je handen toch al gaan jeuken begin dan eenvoudig met het maken van een paar rookbommetjes ofzo.
Link to comment

Heey...
Dit doet mij denken aan toen ik voor het eerst begon, toen stelde ik van die (domme) vragen (misschien nu nog) maar lees eerst eens de regels door, daar zul je waarschijnlijk veel van leren.
Daarna ga je orienteren op de pyrotechniek, hier bedoel ik dus mee dat je gaat kijken wat je leuk vind, en of je het wel kan maken:
Heb je er de goede tools voor?
Heb ik de goede chems ervoor?
Is het veilig?
Hiernaast zou ik niet meteen beginnen met de HE's omdat je knallen leuk vind.
Begin dan eerst eens met wat BP polumna's en van dat soort dingen, en daarna zou je zelf als je genoeg ervaring hebt verder kunnen.
Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.
Met Vriendelijke Groet Mitch.
En als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...