Jump to content
PyroForum.nl

Novix

NoviX

Recommended Posts

Posted

hallo,

dit is mijn eerste post,

ik ben geïntresseerd in explosieven in het algemeen.
Ik heb een klein beetje ervaring met het maken van ontstekers met oa nirocellulose, het maken van anfo, en verder lees ik dikwijls in boeken over explosieven.
Mijn doel is om geleidelijk aan een lab in te richten, stoffen te verzamelen, en mijn ervaring en kennis verder uit te breiden.
groetjes

novix

Posted

Welkom.

ik ben geïntresseerd in explosieven in het algemeen

Dan ben je aan het goede adres, er valt veel te leren, ook voor je eigen veiligheid.

Let wel een beetje op de hoofdletters, ik vergeet ze ook wel eens, maar ze hebben het hier liever wel. :)
Posted

Ambitieus in de zin van dat ik al lang een fascinatie heb voor de krachten van explosieve stoffen, en daar veel wil voor doen om ze te begrijpen en te beheersen. Ik denk dat intresse daar onafscheidelijk bij hoort.

Posted (edited)

Welkom! :)

De kracht achter hoge energetica is iets wat mij ook nog steeds boeit en geboeit heeft. Veel plezier, en stay safe.

Edited by Leander
Posted

Hehe eindelijk weer iemand die geintereseerd is in HE.
Ik word zo moe van al die kindjes die met pyro aan het spelen zijn :) .

Eventjes als advies, voordat je ook maar een vraag stelt lees het desbetreffende topic goed door, anders krijg je warnings en al die gein.
We hebben namelijk een aantal angstaanjagende mods. :)

Overigens welkom, grtz user1

Posted

Angstaanjagend ?

We hebben:

2 duidelijke standvaste en rechtvaardige mods en een vage admin die er eh vrijwel nooit is maar die hier de humor vast wel van in ziet...

Kees.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...