Jump to content
PyroForum.nl

Toch Nog Maar Even Voorstellen


Guest

Recommended Posts

Ik ben dus user1 (goh wat heb ik daar lang over nagedacht)
Ik zwerf al een hele tijd op dit forum rond en ik dacht het is wel zo netjes om jezelf even te introduceren.

Scheikunde is voor mij sinds kinds af aan al iets dat mij fascineerde, no suprise dat ik dus nu ervoor studeer.
Toen ik 11 was ging ik om mijn fietsje kaliumnitraat kopen :D
Nu 9 jaar later houd ik mij naast domme analyzes :D bezig met esterchemie, HE's en alle andere toffe dingen
ik ben nooit zo van de pyrotechniek geweest maargoed ook ik maak weleens flash en dergelijke.

Voorzichtigheid gaat bij mij boven alles bijv de eerste keer dat ik NC maakt had ik een mondkapje op voor de dampen (het helpt iets) handschoenen en mijn labjasl aan + bril. En om eerlijk te zijn is dat nauwelijks veranderd. Mijn motto is : Als je al met gevaarlijke stoffen bezig bent moet je elke risico dat je wel kunt eliminieren uitsluiten, HE is nooit verantwoord maar je kunt het acceptabel maken.

Ik heb zelf een labje met een hele mooie verzameling chems en de nodige apparatuur + glaswerk.
Alleen nog geen licht :P ( moet ik nog aanleggen )


Verder wat andere hobby's zoals zingen en gitaar spelen en natuurlijk student zijn :D )


Ik hoop nog veel te leren en kennis te delen.
Just to be on the safe side ( Die moet je ergens bekend voorkomen)

grtz user1

Link to comment

Welkom User1, mondkapje kan nooit kwaad natuurlijk toch zou ik aanraden wat geld bij elkaar te sprokkelen voor een degelijk gasmasker. Een goed gasmasker met P3 filters is al te krijgen voor rond de 50 euro. Echt een wereld van verschil! Heb vroeger hoop graffiti gespoten en ook binnenshuis in kamers en dat was met dit masker nooit een probleem!

Link to comment

Je hebt gelijk die zin is op meerdere manier op te vatten.
Ik bedoelde dat ik esterchemie voor de hobby doe krijg daar weinig over op school athans voorlopig.
Nee ik zit niet in utrecht.

Edited by Guest
Link to comment
×
×
  • Create New...