Jump to content
PyroForum.nl

Nou Zegt De Gek, Zal Ik Me Ook Even Voorstellen


nismo

Recommended Posts

Hallo allemaal ik ben Nismo, 33 jaar en kom uit Brabant, 21 jaar al vuurwerk verslaafd.
Zit al aardig wat tijd op de forum's over vuurwerk, maar kan toch niet echt mijn ei daar kwijt
i.v.m de regels. Ik zag dat er hier wat meer in werd gegaan op de inhoud van vuurwerk en dat bevalt mijn wel, en hoop hier nog een hoop te kunnen leren.
Zal eerst het hele forum eens door lezen voor ik met domen vragen kom die al behandeld zijn. Ik maak meestal mijn spullen met de wel bekende kno3, zwavel, houtskool, het is makkelijk en als je een beetje fantasie hebt kun je daar leuke dingen mee maken. Ik hoop dat ik dit jaar met oud op nieuw wat leukere dingen kan gaan uitproberen, die ik hier heb opgestoken. Nismo

Link to comment

He Nismo,

Ken ik jouw soms toevallig van fpm :P? Hopelijk kan je het forum iets leuks bijdragen.
Let op de spelling als wat T al zei.(T. is de afkorting voor tyneman, voor als je het nog niet wist), ja ze zijn strenger dan fpm.

Welkom en veel plezier!

Edited by sueno
Link to comment

Okay, ik dacht al zoiets. :P

In elk geval, welkom op het forum. Men is redelijk streng, maar de basis van van het forum bestaat uit een vriendelijke groep mensen die één hobby delen.

Verder wens ik je dat het maar een leerzame tijd mag worden. Er zijn nog zoveel meer mooie dingen dan KNO3, zwavel en koolstof.

Groeten,
M

Link to comment
×
×
  • Create New...