Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben....


mitchy112

Recommended Posts

Hallo ik ben Mitch.
Mijn hobby's zijn karate, piano en viool (a.u.b. niet lachen)
ik hou van vuurwerk :huh: heb een beetje ervaring met rookbommen waarvan 1 er kapot is gesprongen(ontploft) maar nu wil ik dus echt beginnen met de pyrotechniek. Me ouders weten er niks vanaf :P ze zouden het toch niet goed vinden heb het al eens gevraagd dus ik kijk regelmatig hier op het forum, maar ik zou graag willen beginnen met wat knallers en daarna mischien vuurpijlen zonder payload.
Ik hoop dat jullie het op prijs stellen dat er een nieuwe 'leerling' bijkomt.
Groeten Mitch

Link to comment

Mijn vader vind het O.K. maar me moeder houdt niet van zoals zij zegt het 'fikkie stoken'.
Het enige is hoe ik aan chems kom zonder dat me ouders er vanaf weten :huh: en dan de kogelmolen pfff heb ik niet afgekregen me motor is kapot gegaan en nu heb ik niks meer :P.

Link to comment

Niet zo pessimistisch :huh: .
Ouders kan je toch subtiel aanpakken zéker, vroeger vonden die van mij het ook niets. Maar nu staan ze altijd te kijken als ik een vuurpijl afsteek. En een kogelmolen is niet zo noodzakelijk.
Ik zie dat je spelling goed is, zodus een nieuwe leerling is welkom.

Link to comment

Ik hoop dat de rest het ook vind. Ik heb genoeg warnings gekregen(zit hier al een tijdje maar had me nog niet voorgesteld) en daarvan heb ik geleerd.
Maar mijn ouders kun je echt niet aanpakken heb het al vaker gedaan. Maar nu heb ik een probleempje want mijn gezin rookt en met oudjaar heeft me broer een gat in het gordijn gebrandt en krijg ik daar de schuld van dus nu is het pyrotechniek al op me buik geschreven.
Maarja ik ga het proberen om via via toch nog chems te krijgen.
En dankje dat je vind dat mijn spelling normaal is ben geen kei in typen :huh:.

Link to comment
×
×
  • Create New...