Jump to content
PyroForum.nl

Lont In Zijkant Van Device


TheBenzino

Recommended Posts

Ik heb de site al gesearched, maar toch kan ik dit niet vinden!!
Tot nu toe, elke keer als ik een kleine device maak, maak ik heb dat de lont uit de bovenkant komt, waarbij tussen het BP en de buitenkant een stop zit van harde klei.
Dit werkt nog best goed bij kleine devices, maar bij grote is het beter als de lont in de zijkant zit.
Maar hoe maak je een stop in het midden, want wanneer ik het zonder stop doe is het gewoon een fonteintje... Wat natuurlijk zonde is van al de moeite :huh:

Kan iemand mij met dit probleem helpen?

Link to comment

Ik denk dat je een snellere sas erin moet stoppen. Er zit geen stop in het midden van een knaller, zelfs niet bij de M-80 waar alle Amerikanen zo gek op zijn. Met een beetje goede BP blaas je de huls met gemak aan stukken, tenzij je een wanddikte van een centimeter hebt natuurlijk. Met flash vind je van een normale huls alleen nog snippers terug, zelfs zonder eindstoppen.

Link to comment

De beste manier is om gewoon een priem of een spijker door je huls heen te duwen/slaan, tijdelijk stukje plakband over het gaatje, dan een eindstop maken; vullen; je andere eindstop en het plakbandje verwijderen en lontje erin doen.

It's as simple as that! :huh:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...