Jump to content
PyroForum.nl

Hallootjes


Guest

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben knallerman en lees al bijna een jaar mee op alle forums die er zijn betreffende pyrotechniek. Op theoretisch gebied sta ik al vrij ver, maar een mens kan altijd bijleren hé. Ik zit zeg maar met enkele projecten en ideeën in men hoofd en jullie zullen dus vooral vanaf begin volgende maand het één en ander van mij te horen en te zien krijgen.

Link to comment

Hartelijk welkom, Knallerdeknal! ;)
Grapige nick trouwens!
Kun je eens vertellen hoe oud je bent en wat je andere hobby's, school,... zijn?
Wat houden die geplande projecten zo eigenlijk in? Ga je je vooral met pyro bezig houden of meer met HE?

off-topic/ Ik heb eindelijk 2 bronnen in de buurt gevonden, ze vroegen wel allebei als ik bommen ging maken, hoe kwamen ze daar nu bij :) ? /off-topic

Link to comment

Ik ben bijna 17 jaar en ik ga graag uit. Roken doe ik niet, drinken wel maar nooit in combinatie met vuur/vuurwerk. Ik houd van techno, house, hard-en jumpstyle maar je zal me niet in witte nike-airs over het straat zien wandelen :);)

De projecten die ik in men hoofd heb zitten zou ik graag doen met mij oude WW-leerkracht en die zou ik er bij willen hebben maar vermits ik aankomende vakantie ruim een maand in het buitenland vertoef en hij in die maand dat ik in België ben hij ook nog eens twee weken weg is, hebben we niet veel tijd.

Ik ben van plan om mij vooral met flashpoeders, BP, en fonteinen te gaan bezighouden. Pijlen en zeker mortieren vind ik veel te link dus daar blijf ik af.

Link to comment
(...)
Ik ben van plan om mij vooral met flashpoeders, BP, en fonteinen te gaan bezighouden. Pijlen en zeker mortieren vind ik veel te link dus daar blijf ik af.
En flash is zeker niet link :) ?
Anyway, welkom op dit forum en ik hoop dat je een paar mooie (of gewoon prachtige, innovatieve etc.) dingen zult laten zien.

PS: Wat is een WW-leerkracht?

Miech
Link to comment
Guest meatyke
PS: Wat is een WW-leerkracht?

Miech


Een WW-leerkracht is een leerkracht die Wetenschappelijk Werk geeft!
Ooh, en ook nog welkom Knallerdeknal
Link to comment
  • 4 weeks later...
Wat houden die geplande projecten zo eigenlijk in? Ga je je vooral met pyro bezig houden of meer met HE?


Ik ben eigenlijk ook van plan om een paar inkoopacties te organiseren, de eerste die ik in gedachte had was er één omtrent anoden. Ik heb hierover de Gamekeeper al gecotacteerd maar heb nog altijd geen antwoord gekregen. Dus ik hoop dat ik dat spoedig zal krijgen.
Link to comment
×
×
  • Create New...