Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben ali chemicalie


Guest ali chemicalie

Recommended Posts

Guest ali chemicalie

Hallo

Ik ben dus ali chemicalie :( , menig lid zal mij al kennen. Ik zit namelijk al sinds april '06 op dit forum, maar ik heb toen een paar stomme foutjes gemaakt :P . Hierna heb ik besloten om voor een tijd me mond te houden, maar ik heb natuurlijk niet stil gezeten in die tussentijd.
Ik heb inmiddels een aardige verzameling chems, en ik heb ook redelijk wat successen gehad met shells. Maar ik heb zeer veel interesse gekregen voor de HE's, hier heb ik niet zo gek veel ervaring behalve de AP's.



mvg alex

Link to comment

Welkom, opnieuw dan.

@ Prophet: Verschillende "isomeren" van acetonperoxide, momomeer (lijkt me sterk), dimeer, trimeer en tetrameer (lijkt me ook sterk, ik zit zelf in the plannen of ik de opstelling kan maken voor SnCl4)

[edit]
@Prophet: Ja, ik dacht ook eigenlijk wel dat je het had begrepen maar ik postte het om een of andere reden toch :( .
[/edit]

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest ali chemicalie

hallo, iedereen

Hierbij wil ik mijn aftreden aankondigen. Ik vind dat er te veel gezeikt word op me, oke ik ben fout geweest maar er word me geen 2e kans gegund door GK persoonlijk.
Mijn post word gefilterd, Maria ik wilde bvb uitleggen wat ik met AP's bedoelde maar ach na 2 weken stond het er nog niet op, volgens GK was het bericht niet juist. ik zal vast wel een punt of zo vergeten zijn.

Ik kwam bvb met een suggestie in het topic lucifers: "misschien kun je nu strijkers maken''. Schijnbaar was dit ook niet correct. Dit vertelde GK me.

Maar ik wil tog Duvel en mr. Stijntje bedanken waar ik veel info van heb gekregen.
(waarschijnlijk zal dit bericht niet gepost worden)

see you in hell

alex

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...