Jump to content
PyroForum.nl

en nog een lid erbij...


The Devourer

Recommended Posts

Welkom,

Als je wat wil leren zit je hier gegarandeerd juist. Het eerste wat je moet weten is dat we hier zeer gesteld zijn op correcte spelling en het gebruik van hoofdletters en leestekens! Doe het bij je volgende posts dan ook a.u.b. De regels eens doorlezen kan nooit kwaad. :(

De sleutel om goed te worden in pyro is lezen, beginnend met de nodige chemische kennis. Theorie gaat altijd voor op praktijk!

Hopelijk zien we binnenkort wat van jou creatietjes.

Link to comment
  • 1 month later...

Sorry voor de Spelling, normaal let ik daar niet al te veel op enzo, en ik had de regels al gelezen hoor.

Over mijn ervaring: niet veel speciaals, gewoon met vuurwerk uit de winkel bezig geweest.
Ik heb tot nog toe nog niks zelf gemaakt en dat zou ik nu natuurlijk ook verandering in willen brengen
Ervaring met chemicalien: Ik heb wel (redelijk) wat basiskennis wat voor effecten pepaalde chemicalien hebben etc.

Nogmaals, hoop hier veel te leren

*Ik was mijn password een tijdje kwijt dus sorry dat ik niet reageerde :mellow: *

Link to comment
Guest meatyke

Welkom The Devourer...

Als je wilt bij leren zit je hier zeker goed.
Let wel altijd op de regels en spellingsfouten.
Voor je het weet loop je een warning op.
En over dat "prutsen" met vuurwerk uit de winkel is wel wat k3wl hé ;)


...

Meatyke

Have fun

Link to comment
  • 1 month later...
(...)
En over dat "prutsen" met vuurwerk uit de winkel is wel wat k3wl hé :)
(...)


Ja klopt, maar ik had toendertijd nog niet de mogelijkheid om aan fatsoenlijke spullen te komen.
Dat vuurwerk etc. ben ik er gaan doen om te kijken wat ik er allemaal mee kan, verder ben ik ook niet erg veel mee bezig geweest...

Ik zal proberen om wat actiever te zijn op het forum, ik heb er bijna geen tijd voor, en de computers doen nu ook weer dwars.

Beetje laat maar toch nog bedankt voor het warme onthaal.
Link to comment
×
×
  • Create New...