Jump to content
PyroForum.nl

weer een nieuweling hier


beek

Recommended Posts

hoi ben beek student informatica. ik ben zeer hard geboeid door explosieven.
naar het schijnt kan dit ook met behulp van huishoudproducten. zo heb ik Luk Alloo een tijd terug een
zeep- alcoholbom zien maken met shampo en rum en dergelijke. kan iemand me hier miss wegwijs in maken of wat inlichten?
beek

Link to comment

Welkom beek.

Lees eerst de REGELS. Pas daarna correct nederlands toe. Lees vervolgens een heleboel topics alvorens vragen te stellen.

Als je dat doet weet je inmiddels dat wij K3wl gebeuren zoals zeepbommen niet op prijs stellen. Mocht je serieuze interesse hebben in pyrotechniek hoop ik dat je hier veel zal leren.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment

Welkom,

Veel toevoegen aan de posts hierboven kan ik niet. Ze hebben beide gelijk. Correct nederlands en spelling en veel zoeken en lezen vooraleer vragen te stellen en je zal geen problemen tegen komen. (Tenzij de vragen natuurlijk over dingen als zeepbommen e.d. gaan. :( )

Hopelijk zal je met het veel lezen hier je interesse kunnen uitbreiden tot een interesse waar je veel kennis van hebt.

Link to comment

Ja ik zal er zeker op letten. Spijtig dat mijn interesse zo wordt afgebroken. Maarja ik kom er wel uit.
Chemie is al lange tijd niet zo mijn ding, maar ik ga me er zeker wat in verdiepen en experimenteren.
Ik zal hier eens een kijkje nemen op de site.
greetz beek

Link to comment

Welkom, veel pleizier hier.
Ligt echt je interesse bij explosieven of
bij de macht die ze je geven? (chloor-alcohol
bommen hebben namelijk nul met explosieven te maken).
Het wordt denk ik wel lastig om je hierin echt te verdiepen als
scheikunde je niet boeit. Bij explosieven zal je weinig praktijk
ervaring op doen, in verhouding tot de theorie die je nodig hebt.

Link to comment

Welkom beek,

Ik hoop dat je op dit forum veel zult leren. Maar als ik jou was zal ik niet gelijk met explosieven gaan werken. Want dan lezen we wel een keer in de krant dat iemand een ongeluk heeft gehad in zijn schuur en dat die persoon nu stompjes heeft. Zorg eerst maar voor de chemische kennis (waar ik nu ook mee bezig ben) en maak bijv. eerst een rookbom. Later kun je langzamerhand naar de kant van de explosieven gaan.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...