Jump to content
PyroForum.nl

ik ben Cedy_NL


Cedy_NL

Recommended Posts

Hallo ik ben dus Cedy_NL

kzit al jaren op deze site maar nooit aangemeld op t forum...wel beetje rondgelezen.

mijn ervaringen zijn van rookbommen tot kleine explosieve gekke ideetjes.
Nu wil ik het gewoon safe doen enz.

nu ff mn vraagje:
een vriend van mij weet dus dat k hier mee bezig ben enz, en gaf me vandaag een zak KNO3 (heb ik al eerder gehad..ook KAS), maar nu kwam hij ook aan met KAS Zwavel....

Mijn vraag is, kan ik wat met die KAS zwavel? miss zwavel uit halen....

kheb op het forum gezocht en aardig rondgekeken...maar het gaat bijna alleen maar over zwavel die je bij drogist/apotheek haalt en spuitzwavel waar de concentratie uit versterkt wordt.

Iemand ervaring met KAS zwavel?
Iemand een link naar het topic?
Er staat op de zak iets van 15% Sio en nog iets....k kan t morgen wel ff nakijken als jullie wat meer info over dat spul willen....om me miss beetje op weg te helpen.

Verder heb ik nog rookbom filmpjes..maar k denk dat iedereen er wel genoeg van heeft gezien....

Nog ff tussendoor..op de site van Gamekeeper staat voor een rookbom 50 50 (in massa) KNO3 en suiker...mijn ervaring is dat er miss beter meer suiker in kan (in massa verhouding) aangezien ik tog best wel grote steekvlam krijg en niet genoeg rook :angry: .

Naja, ik hoor het wel,
Grtz Cedy_NL

Link to comment

Welkom,

Let op je spelling! Hoofdletters, leestekens en fatsoenlijke zinnen zijn verplicht! Als je nog meer posts plaatst die er zo uitzien loop je warnings op!

Verder vindt ik het niet mooi om snel even voor te stellen en dan een heleboel vragen te stellen. Daar zijn aparte topics voor!

Verder veel lees- en leerplezier.

PS: Vergeet ook niet de regels te lezen en toe te passen.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...