Jump to content
PyroForum.nl

punksnotdead wie is dat??

punksnotdead

Recommended Posts

Guest Richard
Posted

18 jaar en nog zulke beroerde berichten plaatsen? Hoe moet dat wel niet als je een solicitatiebrief moet schrijven?

Het is maar een tip :)

Posted

jha en dan ik kan wel beschaafd type maar als ik dees type doe,kan woanig volk moa verstoan wette wel en dan krijk weral boel,dus daarom typ ik zo en dan krijg je zo'n berichte :wink: :)

Posted

als je nou gewoon de deal maakt dat je het gewoon mag, mits ze weten waar je mee bezig bent? dat werkt bij mij prima...ze vinden het prima wat ik doe als ik maar niet te illegaal doe en gevaarlijk. ze willen weten waar ik mee bezig ben...tja de kennis van mijn ouders op dit gebied is vrij nihil, dus ik kan nog steeds doen wat ik wil... :)

Posted

ikke dus niet:
1) het minste wat je vraagt aan de scheikunde leraar voor iets dat rookt ofzo wordt doorgegeven aan de directie (maar we hebben een nieuwe rondlopen op school, mss is die anders...)
2) als mn ouders nog maar een pakje lucifers of een aansteker vinden, hang ik...
best wel jammer, alles moet in het uiterste geheim gebeuren hier, alles moet op mn kamer verstopt worden :roll:

• 2 weeks later...
Posted

oh spap vindt da wel grappig, vuurwerk..moet het wel zelf kope...verder magk wel rookbommetjes make enzo..alleen nou willik n x zelf n huls gaan maken (met voorbeeld van 2Tall) en nou slaan ze om :S mag ineens niemeer :/

Posted
zolang ik geen 'explosieven' maak mag alles 8)
maarja.... hun zien 't resultaat toch nooit dus eigenijk kan ik gewoon alles :wink: 8)

Bij mij ist idem dito,,

Van me pa moet ik dan ook heel voorzichtig zijn met alles.. :)
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...