Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben knakworst


knakworst

Recommended Posts

Welkom Knakworst! (Hmm. Prettig, met mosterd op wittebrood.)

Er zijn nog wat meer regels, maar ahgi ben je die ook inmiddels tegengekomen. Zoniet, lees die dan ook even. Spelling is niet het enige waar we warnings voor geven. ;)

Verder. Heb je al enige ervaring? Waar kom je ergens vandaan? Hoe oud ben je? enz.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment

Ik ben 13 jaar en niet lekker op brood met mosterd ;) . Ik ben niet zo gek om meteen AP of andere HE's te maken. Ik heb al heel wat scheikundige proefjes gedaan, maar ik weet dus nog niet zo heel veel (lees wel alle tutorials) van scheikunde. Maar ik denk dat ik HE's wel interessant vind (theorie), ik denk dat als ik 14 ben dat ik 500 gram ANFO ga maken met een niet zo gevoelige primary. Ook hou ik wel van vuurwerk.

In je eerste post zeg je dat je weet dat je op je spelling moet letten. Toch maak je in de post erop verschillende spellingsfouten? Dit levert je (spijtig genoeg) een warning op! De regels kennen alleen is niet genoeg, je moet ze ook nog toepassen. (Prophet)

Link to comment

Welkom...

Misschien is het ook leuk om met iets simpel pyrotechniesch te beginnen, daar haal ik ook altijd veel voldoening uit, zoals BP of iets dergelijks.
Om nou nu al te zeggen dat je over een jaartje 500 gram ANFO af gaat steken, mischien ben je dan nog wel helemaal niet klaar voor He's aangezien je wel met gevoelige primairies zit.

Maar een mortiertje en al die dingetjes zijn ook leuk, haal ik soms meer voldoening uit dan een flinke knal ;) .
Maar hoop dat je veel leert en enjoy your stay. :D

En trouwens iedereen is nog aan het leren, er is altijd wel iets wat je wil bijleren. :).


Lttrz

Link to comment

Welkom

Spijtig genoeg heb je tijdens je tweede post in dit topic niet zo goed op je spelling gelet dan je zou moeten, ook al weet je het. Daarom heb je nu je eerste warning. Probeer dit je enigste warning te houden!

Verder wens ik je veel plezier met het lezen en leren op dit forum. Je bent nog jong dus je hebt nog tijd genoeg om veel te leren vooraleer je aan praktijk begint, respecteer dit ook!

Veel succes en let op je spelling!

Link to comment

Zozo, dat was lekker positief quaxz...
Ik persoonlijk ken geen één pyro die in het ziekenhuis beland is. (Niet aan pyro tenminste)

Stel jezelf trouwens even voor voordat je mensen gaat afkraken. Of ga zo door, dan heb je binnen 4 posts een ban gok ik. Kan ook natuurlijk.

En los daarvan, welkom Knakworst!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...