Jump to content
PyroForum.nl

h4ll0


Recommended Posts

Hoor je dan wel thuis op dit forum?

Welkom op het forum in ieder geval.

Ik ben zelf kaptialist, en ik kan je ook wel uitleggen waarom. Maar voor dat ik een A4 vol typ zou ik graag willen weten waarom jij communist bent.

Oja, qua ideologie blijf ik vaak an de kant van:

-Mensen moeten zelf voor succes en eigen welvaart zorgen. Je moet de persoon die het net wat beter bekijkt niet (bijna)alles afnemen omdat er iemand anders is die het mindergoed bekijkt.

-De een heeft geluk, en de ander heeft pech. De een heeft het op het financiele front, en de ander op emotioneel front.

Groeten,
Nitroglycerin

Link to comment

Welkom neoblabla.
Lees eerst de regels en pas ze toe. Zoals je nu bezig bent ga je snel richting ban.
Verder is dit een pyrotechnisch forum. Wat inhoud dat elke politieke discussie niet word getolereerd. Communistje spelen doe je maar ergens anders. Als je hier bent voor pyro, dan veel plezier en succes.

Ik heb al een heleboel communistische affiches gemaakt. Ik kan ze helaas niet allemaal posten

Word of warning... Je post er NIET ÉÉN op dit forum!

Gr33tZ
Link to comment

Jij zegt dat de één pech heeft en de ander geluk. Betekent dat dan dat degene die pech heeft geen goed leven meer hoeft te krijgen?

-Mensen moeten zelf voor succes en eigen welvaart zorgen. Je moet de persoon die het net wat beter bekijkt niet (bijna)alles afnemen omdat er iemand anders is die het mindergoed bekijkt.

Niet iedereen krijgt een goede baan, niet iedereen is in staat om veel te leren, niet iedereen is in staat om een goed betaald beroep uit te oefenen, er zijn veel mensen die niet eens een baan hebben. Moeten de mensen dan die wel veel geld verdienen zo egoïstisch en gierig zijn om anderen niet aan een beter leven te willen helpen?
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...