Jump to content
PyroForum.nl

ik ben tijs


tekke

Recommended Posts

Welkom Tekke.
Een slechtere start als de jouwe heb ik nog niet meegemaakt op het forum. B) Beetje jammer.
Lees als eerste de regels, en houd je eraan. Voordat je jezelf hebt voorgesteld al op 50% staan is echt een unicum.
Een heel belangrijke regel is dat je correct nederlands moet gebruiken.
En voor jou zowel als voor Astacus geld: Een zin begint met een Hoofdletter en eindigd met een punt. Doet u dit niet, verdient u een warning.

Verder veel plezier op het forum.
Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment

Welkom,

Maar zoals T al heeft gezegd, spelling is zeer belangrijk op dit forum! Leestekens evenzeer! Probeer dit in gedachte te houden en toe te passen, anders kan je warnings krijgen met post-preview of zelfs verwijdering van het forum als gevolg.

Voor de rest: veel plezier in het lezen zowel als het leren. B)

Link to comment

Tekke, welkom op het forum.

Bij deze zal ik je een goed advies geven wat wel degelijk belangrijk is, het is dsan ook handig als je dit opvolgt.

Het advies van ome Nitro:

Lees de regels en houd je eraan.
Stel geen oliedomme vragen zoals: "Wat kan ik ook buskruit maken van Kaliumcarbonaat?"
Let op je spelling, lees alles tweemaal na.
Vraag nooit en te nimmer om bronnen in het openbaar.
Geef alleen zinnig en genuanceerd advies. Mocht je om bronnen willen vragen bij mensen is een goede reputatie altijd van belang.

Link to comment
Welkom Tekke.
Een slechtere start als de jouwe heb ik nog niet meegemaakt op het forum. B) Beetje jammer.
Lees als eerste de regels, en houd je eraan. Voordat je jezelf hebt voorgesteld al op 50% staan is echt een unicum.
Een heel belangrijke regel is dat je correct nederlands moet gebruiken.
En voor jou zowel als voor Astacus geld: Een zin begint met een Hoofdletter en eindigd met een punt. Doet u dit niet, verdient u een warning.

Verder veel plezier op het forum.
Have fun, stay safe!
Gr33tZ


Inderdaad, eigenlijk wel een beetje dom ja. Zeg je tegen iemand dat die de regels moet lezen en gebruiken doe je het zelf niet! ;) Nou ja, in deze post van mij lees ik, voor zover ik zie, geen spelfouten :P .

Sorry voor het off-topic gaan..

mvg,
Niels

Je mist één kommatje. :D

T.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...