Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben NaamLoos


Naamloos

Recommended Posts

Hallo, ik ben NaamLoos 23 jaar, uit zoetermeer.

Mijn Nederlands is niet zo sterk, dus verwacht wat foutjes hier en daar en everywhere :lol: .
Ik ben op deze site gekomen via een vriend, ik hou van vuurwerk, veilig vuurwerk, en niet kleine bommen
en de andere k.t zooi. Ik ben beetje geschokt eigenlijk....over de explosieven gedeeldte op deze forum/site
dat is toch heel gevaarlijk, stel dat een ( gekke ) aan al die stoffen kan komen.....en dan! en als hij vijenden
heeft.. zo dan. Ik hou van vuurwerk zowel knal als siervuurwerk, knal niet boven de 3 gram en niet zwaare siervuurwerk, laatst was ik in belgie.. voor vuurwerk natuurlijk, opgegeven moment kon ik kiezen tussen
spaanse vlinders, super vlinders, en giga vlinders....ik heb gekozen voor de normale vlinders, toen ik naar de giga keek, werd ik beetje duizelig :D zodan....denk niet aan de harde knal alleen nee, maar ook aan je bloedige vingers of hand mischien B) .

Ik hoop dat ik hier wat van jullie leer, en dat jullie het gezellig vinden dat ik hier ben.

verwacht niet veel van mij, want ik weet geen ene moer van vuurwerk, kopen kan ik wel, en de laaste vind ik een betere keuze, als je weet wat veilig is.

Link to comment

Welkom, maar inderdaad als een gek aan die info komt dan kan die heel wat probleempjes veroorzaken, maar die info is toch niet op dit forum ontstaan, hier worden er alleen vragen over gesteld en mensen helpen elkaar.
Je kunt ervanuit gaan dat de echte terroristen dit forum niet nodig zullen hebben, die hebben wel hun eigen communities.

Link to comment
laatst was ik in belgie.. voor vuurwerk natuurlijk, opgegeven moment kon ik kiezen tussen
spaanse vlinders, super vlinders, en giga vlinders....ik heb gekozen voor de normale vlinders

Wat klopt hier niet B):lol:

Maar verder welkom :D

P.S. Super vlinders en Giga vlinders is bullshit B) maak je geen kat wijs.
Link to comment

Dat zijn gewoon geen vuurwerk meer, dat is toch zwaar k.t? of niet soms, wat is zo apart aan die giga vlinder?.....er zit fucking veel flash er in dat isit toch? , en mensen die dat kopen, niet alleen die grote vlinders, maar ook betonstrijkers, lawine pijlen, ze zijn ook bang tijdens het afsteken, dus word je bang van vuurwerk? ik weet dat je van vuurwerk fun krijgt, en niet nachtmerrie's


Warcore....wat bedoel je hier mee?...(Wat klopt hier niet ) het is beetje onduidelijk voor me :lol:

Link to comment

Welkom op het forum Naamloos!

Ik moet zeggen dat je nick niet echt positief overkomt, maar da's jouw keuze.
Lees aub de regels en pas ze toe. Een woordenboek zal je nl. beter helpen warnings te voorkomen als van te voren al zeggen dat je slecht nederlands typt.

Warcore....wat bedoel je hier mee?...(Wat klopt hier niet )

Wat WC hier bedoeld is dat de vlinders die jij kocht niet in je keuzerijtje stonden. En dat klopt dus niet. :lol:

Verder ben ik erg blij dat je zo met veiligheid bezig bent. Alhoewel ik persoonlijk zeker snap dat iemand na het tiende 5g knallertje / 2"shell wel eens wat groters wil proberen.

Ook is alle info over HE's die hier op het forum staat op veel meer plaatsen op het net te vinden. Er zijn sites die VEEL verder ingaan op het maken van explosieven. Bij ons zijn het maar een paar mensen die, over het algemeen, kleine proeven doen. Dus meer uit chemisch / wetenschappelijk oogpunt als om bommen te bouwen.

Veel plezier op het forum en hopelijk zien we snel iets van je werk.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ
Link to comment
Wat WC hier bedoeld is dat de vlinders die jij kocht niet in je keuzerijtje stonden. En dat klopt dus niet. :D

Ik snap het nog niet helemaal....ik snapit 50% dus het kan zijn dat deze de goeie anwoord is ik gok :lol: .
je bedoelt dat dit soort vuurwerk niet in de winkels mogen verkocht worden? ja wel als je een kvk kaart hebt.
en niet alle winkels houden zich aan de regels, ik was eerst bij Alpeco ik ging voor de nitraat knallers:
1.6 flash poeder, ik de vuurwerk gekozen..en hij vroeg meteen voor de kvk kaart die had ik dus, en die man, maar praten over regels praten, dicussie en dat alle winkels in belgie zich aan de regels houden, nou ik geloof geen tering van, naar een andere winkel gegaan, deze winkel: ......... ..... ..... adres ...... .... .... B):) hij had zwaar vuurwerk zonder kvk, B)
Link to comment

Ik word al afgekort tot WC B)

Maar ik bedoel er mee te zeggen, dat "supervlinders en gigavlinders" niet zomaar te krijgen zijn, en ook niet in belgie.
Dat je supervlinders onder de toonbank gevonden heb kan mischien, lijkt me nog sterk, want er is veel controle in belgie.
Maar gigavlinders is complete bullshit :lol:
die zijn op, en komen waarschijnlijk voorlopig niet meer.

Link to comment
Ik word al afgekort tot WC :P

Maar ik bedoel er mee te zeggen, dat "supervlinders en gigavlinders" niet zomaar te krijgen zijn, en ook niet in belgie.
Dat je supervlinders onder de toonbank gevonden heb kan mischien, lijkt me nog sterk, want er is veel controle in belgie.
Maar gigavlinders is complete bullshit ;)
die zijn op, en komen waarschijnlijk voorlopig niet meer.


Waar woon je?, ga deze weekend mee....en ik laat je zien waar je Giga vlinders kunt halen B)
ik weet dat het heel erg moeilijk is, maar of het op zijn......now....nee, ook betonstrijkers zijn er nog wel!
zo officiële was de winkel ook weer niet, via via kun je alles krijgen wat je wil, maar of je alles wil ligt aan je zelf.

Giga Vlinder



Punten, hoofdletters en het gebruik van paragrafen zijn verplicht. Het hele bovengaande stuk bestaat uit (iets wat lijkt op) één zin. Dat is onleesbaar. Leer van deze waarschuwing!

Tyneman
Link to comment

Welkom, ik heb al een hele discussie gemist zie ik .

Have fun, but have it saFe (@WC en MR. S. > Ik kan het wel hoor ! ;))


....Zo veilig als maar kan, met je 'Giga-Speeltjes' :P.

En ik wil niet lullig overkomen ofzo, maar zelfs de links naar (Plaatjes van) die 'Gigavlinders' zijn dood B).

Link to comment

Willen jullie goedkoop vuurwerk kopen? dan moet je naar Tsjechië/Polen gaan, daar kun je heel veel zware vuurwerk vinden..en tegen zeer lage prijzen.

Hoe meer je daar koopt hoe goedkoper het wordt, dus beter een inkoop actie doen met paar mensen hier.

Over controle's maak je geen zorgen, ik heb een idee en het is 100% succesvol.

Ga met twee auto's een kleine busje en een personen auto, de bus volgooien met zwaaar vuurwerk, als je terug komt laat de personen auto 2 of 3kilometers voor rijden, dus de bus daar achter, als de persoon die voor de bus rijdt een controle tegenkomt, belt hij gelijk de busje die achter hem rijdt.

En zo maak je de weg veilig voor de bus, maar een advies ga niet in de bus roken B).

Nee evve serieus, als je veel koopt dan wordt het echt goedkoop!

In duitland kost een Weco Corsair strijkers 9 euro ongeveer, maar als je beetje veel koopt, dan wordt het 3 euro of zoiets per doos van 100.

Tsjechië/Polen is nog goedkoper, niet alleen vuurwerk... ook in het algemeen is het veel goedkoper dan hier in NL.

Link to comment

3 personen auto's?.... een diesel busje en een diesel auto'tje lijkt me veel handiger.

Met een tank van 33 euro rij ik bijna 700 kilometer.

Over contole's is het echt makkelijk, dat een motor je van de weg plukt
gebeurt zeldens, of bijna nooit moet ik zeggen.

Ik ken veel mensen die daar vuurwerk halen, het is echt de moeitewaard!.

En je kunt gelijk twee Poolse blondine's in je auto stoppen..........grapje:)

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...