Jump to content
PyroForum.nl

Elysium


Elysium

Recommended Posts

Hey, welkom op het forum.  

Heb je al iets gemaakt met pyro of heb je je alleen nog maar met de theorie bezig gehouden?
Vergeet niet de regels door te nemen, en veel plezier!


Ik heb al wel eens rookbommen gemaakt, net zoals op dit forum. (niet met pvc of van die andere dingen.)

Ik ben natuurlijk al bezig met de theorie ik lees nu de beginners chemie curus op de Hoofdpagina.


Elysium
Link to comment

klinkt als een nieuw serieus lid 8)

welkom Elysium :D

Als je gewoon veel leest op dit forum leer je al heel veel
en op het moment dat je chemicaliën kan krijgen gaat er echt een wereld voor je open!

ik ben nu zowat 4 maanden actief op dit forum, en je wil niet weten hoeveel ik in die maanden geleerd heb!


have fun!
Stijn

Link to comment
klinkt als een nieuw serieus lid 8)  

welkom Elysium :D  

Als je gewoon veel leest op dit forum leer je al heel veel
en op het moment dat je chemicaliën kan krijgen gaat er echt een wereld voor je open!

ik ben nu zowat 4 maanden actief op dit forum, en je wil niet weten hoeveel ik in die maanden geleerd heb!


have fun!
Stijn



Bedankt, ik hoop ook dat ik veel leer.
Link to comment

Ik heb hetzelfde als mr. stijntje, ik zit hier volgens mij ook iets van 4 maanden en echt zo giga veel geleert !
Ik sta nu op het punt om mijn 1e chemicalien te kopen, ik hoop de poort daar die wereld snel open gaat als je weet wat ik bedoel!
Dan moeten alleen de omstandigheden even meewerken, maar ik nu druk mee bezig ben :wink:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...