Jump to content
PyroForum.nl

Richard


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Aangezien ik hier veel informatie heb kunnen vinden hier, wil ik mijn steentje gaan bijdrage aan dit forum.
Allereerst iets over mijzelf. Ik ben Richard en ik ben 19 jaar. Ik studeer informatica in Rotterdam en heb meerder hobby's: Trompet spelen, websites maken, windsurfen en sinds kort vuurwerk "bestuderen".

Het is mij opgevallen dat hier over een serieuze hobby wordt gesproken en dat bevalt mij zeer goed.
Er komt veel bij kijken en dan is het belangrijk dat er een serieus forum is waar goede informatie te vinden is.
Bedankt daarvoor!

Ik wens iedereen veel plezier toe en iedereen bedankt voor het delen van hun kennis.

Groetjes Richard

Link to comment
Guest Goner

Welkom!

Zou ik je erop kunnen wijzen dat het op dit forum niet erg handig is foto's van jezelf als avatar te gebruiken of te posten?

Link to comment

Welkom op het forum!

Er komt veel bij kijken en dan is het belangrijk dat er een serieus forum is waar goede informatie te vinden is.
Bedankt daarvoor!

Dat krijg je als je een boel serieuze leden en een paar strenge mods samengooit. :lol:
Je zal hier vast veel leren, hopelijk zullen we binnenkort ook wat van jou werk zien.
Veel plezier op het forum!

Ps: Vergeet niet om de regels eens door te nemen en deze toe te passen. Zoals hierboven al gezegd zijn we hier streng op.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...