Jump to content
PyroForum.nl

Case former voor 4" shells.


Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Ik denk dat je 7,8 cm bedoelde :lol: want ik heb die fles gehaald. Lekkere rum trouwens. de fles koste 19,95 en is idd 23 cm lang. Het is de blauwe fles :).
Het zou beter zijn als de fles 1 cm breder was, maarja, doe je niks aan hè. Zal wel lukken met deze former denk. Heb je met deze former al is een 4 inch weggeschoten?

Link to comment
  • 2 weeks later...

Voor de mensen die het nog niet wisten of handig vinden....
Ik heb op Passfire gekeken, en daar staat een caseformerchart. En het komt er op neer dat deze fles een perfecte 4" caseformermaat heeft. Ook al vond ik hem aan de smalle kant :lol: . Maarja, nu kan ik gerust een 4 inch cannister maken zonder dat ik bang hoef te zijn dat ie niet past.

Link to comment
  • 1 year later...

- BUMP -

De laatste tijd ben ik bezig geweest met het goedkoop verkrijgen van houten case formers (3" - 4" - 5") alleen het is een pittige opgave.
Vaak vind ik ze persoonlijk veel te duur voor een stuk hout en ben daarom mijn eigen plannetjes gaan maken.
Binnenkort ga ik proberen mijn eigen te maken, en als dit lukt, dan ga ik ze op grotere schaal maken, de bovenstaande maten vallen binnen mijn productie range.
Nu vroeg ik mij af of er animo is voor case formers?

Wat ik wil aanbieden: (onder voorbehoud)
- Houten case formers voor het produceren van 3, 4 en 5 inch shells
- Een centrisch gat voor spolette op gewenste diameter (upside-down methode)
- Nette finish
- Handvatje natuurlijk
- Duurste formaat zal nog onder de 30-40 euro vallen.

Nu moet ik zelf mijn eigen formers nog gaan maken, als deze helemaal naar mijn wens zijn dan zal ik wat foto's plaatsen.
Stuur me een PM voor vragen of als je hier interesse in hebt, als ik een bestellijst heb van minimaal tien formers zal ik pas gaan produceren.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...