Jump to content
PyroForum.nl

It's time to say goodbey


pyrobass

Recommended Posts

Beste forumleden, hoewel ik hier bijna anderhalf jaar met veel plezier heb gepost en veel informatie heb opgedaan moet ik melden dat ik om persoonlijke redenen ga stoppen met pyrotechniek en HE gerelateerde experimenten. Ik zal natuurlijk altijd actief blijven in de scheikunde maar het synthetiseren van HE's en het maken van shel's enzovoort zal er niet meer bij zijn.

Misschien dat ik nog wel een keer terug kom.

Link to comment

De redenen dat ik stop zijn meer preventief, heeft er onder andere mee te maken dat mijn ouders (ook ik) geen gezeik met de polititie willen krijgen en ze vinden het maken van vuurwerk eigelijk toch iets te gevaarlijk. Ik kwam tot de conclusie dat ze eigelijk wel een beetje gelijk hadden, ook al vindt ik dat ik over het algemeen nog wel veilig werk. Maargoed gelukkig heeft de chemie zo veel meer te bieden dan alleen maar HE en pyro.:P

Ik zal zo nu en dan nog wel wat blijven lezen en als het even kan nog wel wat posten...

Link to comment

De chemie heeft absoluut veel te bieden, naast pyro/HE, het is gewoon een vies interessante tak.
Het is zeker jammer dat het nederland van nu het niet zo heeft op dergelijke zaken, ze kijken allemaal gewoon teveel tv.
't zou fijn zijn als er meer begrip zou zijn dan angst (die 2 zullen wel inherent zijn aan elkaar).

Anders beperk je het gewoon tot oud en nieuw :P

Edited by User1
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...