Jump to content
PyroForum.nl

HALLO iedereen


Guest 666X3n0m0rph666

Recommended Posts

Guest 666X3n0m0rph666

Hallo,
Ik ben 666X3n0m0rph666, ik ben 13 jaar oud, ik woon in België, Limburg.
Dit forum kwam ik tegen na wat zoek werk op Google over aluminium poeder, het beviel me wel leek me een toffe "gemeenschap" dus ik registreerde me effe.
Ik ben een totaal onervaren pyro, veel met vuur gespeeld nog nooit iets echt gemaakt.
Ik ben wel heel erg geinterseerd in pyro techniek.
IK ben nu bezig met termiet, leek me echt iets voor beginners.
Daarna wil ik green powder maken en daarna mss acetone peroxide (knalt hard en niet zo moeilijk).
Qua chemics ziet het hier goed men pa heeft een tuinbedrijfje namelijk, dus zwavel,kaliumnitraat en die zooi goed voor handen :) . (ben ik week terug pas achter gekomen anders had ik eerst green powder gemaakt).
Men ma begint spontaan te flippen als ze het woord vuur (laat staan explosie) hoort :lol: .
Dus ik zeg maar beter niks over men pyro ambities, de mensen wiens ouders dat zelf ook leuk vinden hebben echt geluk.
Verder hobby's: tekenen, grafishe dingen (kan overweg met alle adobe tools),gamen, laptop modden...

Dat was het :P

Link to comment
Guest Goner

Ik geef je een paar tips:

-Neem een normale naam :lol:
-Ga eerst eens veel lezen
-Spreek het woord acetonperoxide niet uit als je er nog niet aan toe bent, ik denk dat je van je stokje gaat als je hoort wat er in het algemeen is gebeurt met acetonperoxide en kinderen die zogenaamd "ervaring hebben", GP is eigenlijk bijna geen ervaring, althans lang niet genoeg voor AP!
-Thermiet is iets wat erg simpel, maar vreselijk gevaarlijk is, aangezien de temperatuur ver boven de 2000 graden C komt en de reactie niet te stoppen is.
-De chemicaliën van je vader zijn niet zuiver genoeg om devices mee te maken, maar GP moet lukken!


Verder een veilig en leerzaam verblijf op het forum!

Link to comment
Guest 666X3n0m0rph666

Sorry :lol: