Jump to content
PyroForum.nl

Ff Voorstellen


Guest backstab

Recommended Posts

Guest backstab

Nou, eh... hoi :D
Ik ben Tom, ik zit nu in de 3e tweetalig vwo, en ik ben 14 jaar oud. Verder heb ik al een beetje ervaring met pyro, er zijn al best veel vuurpijlen de lucht in gegaan hier :) k heb niet echt veel chems atm, maar ik ga binnenkort een paar nieuwe dingen bestellen, ook om stars te kunnen maken enzo. Mijn andere hobby's zijn gamen, gitaar spelen, en nog wel een paar dingen waar ik ff niet op kan komen :) mijn muzieksmaak is metal \m/. K hoop dat ik hier nog een paar dingen ga leren :P

greets.

Edited by backstab
Link to comment

Ik zal het maar vast zeggen voordat je een pissige mod achter je aan krijgt, en die gasten bijten. Let op je spelling!, moet met 2talig vwo geen probleem zijn.

Edited by Guest
Link to comment
Guest backstab

Ok, zal ik doen. K (of moet dat per se ik zijn?) heb inderdaad een paar topics gezien waarin de mods heel hard iemand afkraken. Waarschijnlijk zal ik wel een paar dingen filmen in de vakantie, ik ben nu nog een beetje druk met school. Nou, druk, morgen GP (gezamelijk proefwerk ofzo :) ) duits, en woensdag latijn :) . Ik zie wel :P

Link to comment
Guest backstab

Nou, Bedankt voor het warme welkom allemaal :), ik ga morgen waarschijnlijk een paar pijlen maken, dan horen jullie nog wel van me.
cya all :)
Tom

Link to comment
×
×
  • Create New...