Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben Dynamite


Dynamite

Recommended Posts

Ik ben dus Dynamite.

Inmiddels 21 jaar oud en al van jongs af aan geinteresseerd in pyrotechniek en alles wat daar mee te maken heeft en in de loop der jaren is het dan ook een echte passie van me geworden. Ik zwerf al jaren lang rond op diverse vuurwerkfora en zo kwam ik laatst op dit forum uit.
Ik heb vaker zelf vuurwerk gemaakt (starmines en flash knallers) en blokken gemodificeert.
Af en toe help ik mee bij het bouwen van shows.
Ook ga ik geregeld naar de grotere shows toe. Dit zijn voornamelijk Duitse shows (RIF shows, bierborse Bonn, etc). Aangezien ik in Midden-Limburg woon is dit qua afstand redelijk te doen.
Ik ben voornamelijk lid geworden van dit forum, omdat ik me meer wil verdiepen in alles wat te maken heeft met het zelf maken van shells. Het eerste wat ik wil gaan ondernemen is dan ook het bouwen van een kogelmolen en een sterrenmolen.
Mijn scheikundekennis gaat helaas niet verder dan 6VWO niveau. Ik studeer momenteel HBO werktuigbouwkunde. Ik ben dan ook niet van plan (voorlopig in elk geval) om me met HE bezig te gaan houden.

Als jullie meer willen weten....

Vraag erop los zou ik zeggen.

Edited by Dynamite
Link to comment
Mijn scheikundekennis gaat helaas niet verder dan 6VWO niveau. (...) Ik ben dan ook niet van plan (voorlopig in elk geval) om me met HE bezig te gaan houden.
Gewoon beginnen met Nitrocellulose, dan rol je er zo in... :P

Maar... een serieuze member erbij, dus: WELKOM!
En dit forum bevat trouwens op zich al meer info over "zinnige onderwerpen" dan 6 jaartjes VWO. ;)
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...