Jump to content
PyroForum.nl

Goedendag


juzorka1

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
Ik zit in 5 VWO en mijn favoriete vak is scheikunde,
Mijn ervaringen met vuurpijlen maken, dit wil ik graag, zijn mislukt om dat ik de goeie stoffen niet mag bestellen van mijn ouders :angry2: .
Ik ben 17 jaar, en ik hoop hier meer ervaringen op te kunnen doen met het maken van vuurwerk.
Nu al mijn vraag, op welk forum moet ik zijn voor vragen over het ontwerp van bijv. een vuurpijl?
Mijn hobbies zijn voetballen, computeren en lezen

Bijvoorbaat dank

Edited by Charcoal
Link to comment

Welkom hier.

Ik neem aan dat je heel eerlijk bent over je naam en dergelijken, maar dat houdt nog altijd in dat ik met 3 muisklikken exact weet waar je woont, wat voor buurt je hebt, hoe groot je tuin is etc. De politie kan dat zelfs nog beter dan ik, en aangezien pyro nog altijd illegaal is, is bovengenoemde dus niet heel erg slim.

Verder complimenten voor je goede spelling, blijkbaar ben je een van de weinigen die de regels leest voor hij zich aanmeld.

Tot slot, er staat een prachtig topic over vuurpijlen in Links&Docs (een tutorial). Verder is er nog het subforum Vuurpijlen en raketten.

Edit: Een achtertuin van 12x10 meter ongeveer? Sloten van 10 meter breed in de buurt? Pleintje met 4 bomen en een speeltoestel? Ik denk dat je m'n punt begrijpt.

Edited by miech
Link to comment
Ook welkom van mij, als je al hebt geprobeert om vuurpijlen te maken, met wat heb je dat dan gedaan? Je zegt de regel erna dat je de juiste chems niet hebt...

Gr33tzzz


Een starmine idee alleen dat was niet alles en daarna nog met sterretjes.
Ik had een recept gevonden maar hij deed het niet, ze gaan de lucht niet in. Als ik nou een rotje opennaak aan de andere kant van het lontje en ik doe er suiker onder bij, tape hem in het maak hem vast aan een stokje, zou hij dan de lucht in gaan?

OMG ik dacht dat je de regels gelezen had. Hopelijk snap je nu dat dit soort opmerkingen vragen om een warning is. Ga eerst eens op dit forum LEZEN voor je domme dingen zegt. Alleen omdat je spelling zo netjes is heb je geen warning. T.
Edited by Tyneman
Link to comment
×
×
  • Create New...