Jump to content
PyroForum.nl

Volgens Mij Heb Ik Mezelf Nooit Voorgesteld Dus Hierbij :


Predjee

Recommended Posts

Ik ben Jan, 23 jaar, ben net 3 maanden uit dienst en ben sinds 2005 een regelmatig bezoeker van dit forum, maar een niet zo actief poster !

De reden hiervoor is omdat ik a: wel heel veel van pyrotechniek hou, maar b: er niet de plaats (amsterdam)ruimte, tijd voor heb om heel erg actief te zijn hierin !.

19 december trek ik in me nieuw gekochte huis (me eerste) en ga ik eindelijk het ouderlijk huis uit, dus dan heb ik iig alweer meer vrijheden om proefjes te doen en dingen te fabriceren :P

Dat gezegt hebbende schat ik mijn kennis op "basis".

Ik weet de basis van veel dingen, de basis van veiligheid, en kan redelijk de theorie achter veel proefjes.

Ik mis alleen de praktijk ervaring, al komt dat steeds meer en meer en meer ! :D

1 punt waar ik meteen al op wijs, aangezien er hier hoog aan getrokken word, mijn spelling van de Nederlandse taal is beneden pijl, dat weet ik, en dat zal nooit veranderen ;).

De reden hiervoor is omdat ik plat Amsterdams praat, en dat dus ook vaak verwerk in mijn teksten op internet (het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet :P ) Als ik echt mezelf goed concentreer op een geschreven tekst, dan lukt hem me wel hoor, maar ik vind dat op een forum daar eigenlijk gewoon niet zo heel moeilijk over gedaan moet worden.

Verder leer ik hier elke dag nog steeds nieuwe dingen, en ik hoop dat ook te blijven doen.

Zo, dat lucht op na 2 jaar ;)

Edited by Predjee
Link to comment
Doe niet zo kinderachtig hij is 23 jaar en zit hier al 2 jaar op dit forum!
Duh.. dat was gewoon een grapje :P, daarvoor zet ik er ook 2 smilies onder.

Edit: Als je mijn spellingskunsten onder de loep neemt van m'n laatste post op chemixtry, zie je dat die ook niet optimaal zijn :D Edited by High Density
Link to comment
×
×
  • Create New...