Jump to content
PyroForum.nl

Ben Nieuw hier


Guest Rico

Recommended Posts

Hoi Mensen. Ik ben net lid geworden, ik kende GK al heel lang, maar was nog nooit op het forum geweest. : P Ik ben Rico. 14 jaar oud. Hobby's,nou euh... Experimenteren met allemaal chemicalien enzo, maar heb er echt nog maar heel weinig verstand van. Wel heb ik zelf al een keer een raket gemaakt met buskruit, aardig goed vond ik zelf. :P Ook hou ik zelf Malawi cichlides, uit afrika. Quad en motor rijden doe ik ook. Ik heb al verschillende soorten rookbommen nagemaakt die op de site stonden... Ik hoop hier gewoon erg veel bij te leren. (spelling is verbeterd sorry...)

Rico. :(

WARNED (zie ook http://pyroforum.nl/index.php?...ndpost&p=26551)

Link to comment

Uhm, welkom. Ik zou je posts wat beter opmaken! Een zin eindigd met een punt en niet met een komma! Als je zelf een vuurpijl hebt gemaakt met zelfgemaakt bp vind ik dat je al wat ervaring hebt. Nog een prettig verblijf hier op het forum en hopelijk zien we nog wat foto/video-materiaal!

Greetz
IM

Link to comment

Welkom dan maar, je klinkt alsof je wel al wat gemaakt heb.

Maar als je GK al zo lang ken, waarom klopt er dan niks van je post, het is echt een rommeltje, en misschien moet je nog maar weer ff de regels checken.

Maar als nog welkom.:(


Lttrz

Link to comment

Welkom Rico.

Zoals je al hebt gemerkt zijn we hier nogal streng op de regels.
Lees deze dus en pas ze toe.

Verder hoop ik dat je erg snel begint met het opdoen van theoretische kennis voordat je vanalles bij elkaar gaat gooien. Dit is een heel stuk veiliger voor jezelf en je omgeving.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...