Jump to content
PyroForum.nl

Noot


Noot

Recommended Posts

Welkom Noot!

Wees zo vrendelijk de regels te lezen en goed toe te passen. Negeren van de regels bezorgd je namelijk warnings en deze maken je verblijf alhier onprettig.

Je zegt dat je best veel ervaring hebt. Kan je dat iets verduidelijken? Wat heb je zoal gemaakt?
Ik hoop snel iets van je werk te zien.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

P.S. Eindelijk hoort ook jullie favoriete mod tot de officiele Sp4mm0rz. Mijn 1000e post alhier! :angry:

Link to comment

Welkom

Wat heb je inderdaad zoal gemaakt als je al veel ervaring hebt? Verder is het inderdaad niet zo slim om je naam zomaar voluit te geven. Achja, persoonlijke keuze he. Laat af en toe ook wat van je werk zien als je er toch zo veel met bezig bent. :angry:

PS: Congratz T, in het tweede deel van je zin heb je in ieder geval gelijk. :)

Link to comment

eehm tja, toen ik nog zo'n smurf was, deed ik wel eens sterretjess in een PVC buis, maar nu maak ik alleen maar KAS-suiker rookbommen, de informatie van hoe je die moest maken had ik ook van deze site...
Verder knutsel ik ook wel eens gewoon "bommen' in elkaar,(Knallers) Soms lukken ze, zoms niet, Dus ik probeer effe via internet informatie te zoeken om een veilige, goede knaller te maken.

Bij mij in't dorp, verkopen ze Shock pijlen.. ik weet niet of iemand ze kant maar je nukt ze bijna nergens krijgen. (ze zijn legaal) ik post er wel een keer een foto van... maar in ieder geval.. als je de stok ervan afhaalt, kun Je zo de "bom" er af halen. dan heb je alleen nog maar een buisje waar dan van dat witte kruit in zit... Dat haal ik er dan uit, dan heb ik nog een sterke huls, daar maak ik dan een bommetje van.

Greetz

Link to comment

even over die shockdingen:
Zijn dat pijlen die per 12 (ofzo) in een zak zitten?
Die met luid "gefluit" omhoog gaan en die dan knallen?
En waarvan er in zo'n zak ook sommige tussen zitten die (helaas) niet knallen maar knetteren in de lucht?
En waarbij je het verschil tussen knetter en knal kan zien aan of er wel-of-geen crêpe-papiertje om het lontje zit?
Damn I hope so! :)


Maar iig welkom :angry:

Link to comment
even over die shockdingen:
Zijn dat pijlen die per 12 (ofzo) in een zak zitten?
Die met luid "gefluit" omhoog gaan en die dan knallen?
En waarvan er in zo'n zak ook sommige tussen zitten die (helaas) niet knallen maar knetteren in de lucht?
En waarbij je het verschil tussen knetter en knal kan zien aan of er wel-of-geen crêpe-papiertje om het lontje zit?
Damn I hope so! :D
Maar iig welkom :)


Ze zitten wel per 12 in een kartonnen doos. Ze gaan met een LUID gekrijs omhoog mar allemaal Witte glitters eruit, en dan een harde knal. de winkel verkoopt ze als Shockpijlen maar er staat Sun Warrior op...

Zodra ik weet hoe je een plaatje moet posten zal ik dat doen.. want ik ben nieuw hiero... :angry:
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...