Jump to content
PyroForum.nl

Nick is Nieuw


Nicklorion

Recommended Posts

Een hele goede middag allemaal.

Ik ben Nicklorion, heb inmiddels flink wat rond gekeken op het forum en bevalt me wel.
Ook ben ik al bekend met de regels, en zal zeker mijn best doen mij daar aan te houden :(

Nick is 22 bijna 23 jaar oud, ervaring met de basis van Pyrotech bestaande uit veiligheid, en alles wat te maken heeft met de standaard buskruit.

Echter wilde ik een stapje verder en meer leren over de chemie achter de wondere wereld van pyrotech, daar lijkt mij dit forum uitermate geschikt voor.

Veel ervaring in het maken van elektronische ontstekingen. Wederom (Veiligheid) :P

Mijn laatste projectje is het maken van tijd geschakelde ontstekingsmechanisme, perfect gelukt. =)

Hoop dat ik een hoop van jullie allemaal kan leren.

Met vriendelijke groet,

Nick

Link to comment

Welkom,

Het lijkt dat we er nog eens een serieus member bij hebben!

Ook ben ik al bekend met de regels, en zal zeker mijn best doen mij daar aan te houden.

...basis van Pyrotech bestaande uit veiligheid...

Echter wilde ik een stapje verder en meer leren over de chemie achter de wondere wereld van pyrotech...


Kijk, zulke dingen lees ik nou eens graag. :(

Daar lijkt mij dit forum uitermate geschikt voor.


Heb je helemaal juist! Genoeg lezen en af en toe een vraagje stellen en je zal versteld staan hoe snel je bijleert. Je ervaring met elektronische onsteking is altijd bruikbaar dus laat af en toe ook eens wat van je werk/vorderingen zien. :P

Veel plezier op dit forum!
Link to comment
...Mischien leuk om beetje over je zelf te vertellen? Hobby's werk, waar ergens ongeveer je woont.


inderdaad, ik woon in belgie (vlaandere) werk in nederland als trainer in een groot bedrijf (IT en Elektronica)

Hobbies: Alles wat met sneeuw en wintersport temaken heeft. tekenen, en het maken van eigenlijk de niet alledaagse dingen Pyro bijv :(
Link to comment

Welkom :( . Dit is inderdaad een geschikt forum om heen een en ander bij te leren over pyrotechniek. Als je wat wilt weten over een bepaald onderwerp, kun je het best een topic daarover heen goed doorlezen alvorens vragen te gaan stellen. Er staat namelijk vaak erg veel in, zo niet, vraag maar los ;) .
Voor vragen kun je me altijd PM'en.

En we hebben er inderdaad een serieuze member bij :P .

Link to comment

Welkom,

Het verbaast me eigelijk hoeveel mensen er zich nog aanmelden na O&N, iedere week wel een paar.
Als dit zo door gaat zijn er steeds meer mensen die dus aan pyro of HE doen wat zeer positief is naar mijn mening.
Ik had dit niet verwacht maar wel leuk dat er toch zo veel mensen zijn die wat sirieuser vuurwerk willen maken...

-B.

Link to comment

Je kunt het ook negatief opnemen (doe ik niet hoor!) bv zo:
Zoiets wat je in de krant gaat lezen dus:
"Steeds meer jongeren en volwassen maken zelf vuurwerk, dit is heel gevaarlijk vooral omdat ze vaak ook bommen maken. Dit zorgt allemaal voor veel overlast blablabla"

Maar ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed uitpakt.

En natuurlijk een hartelijk "welkom" voor dit nieuwe serieuze lid.

Jurrrrr

Link to comment

Ik denk dat als er veel over in de krant komt dat het dan snel als iets ergs gezien word... helemaal nu met dat terrorisme en een aantal jaar terug Enschede. Het is eigelijk helemaal geen goede tijd om met pyro of HE's te beginnen maar meschien dat het over een aantal jaar wat soepeler behandeld word.
Veel mensen denken ook dat als je je met pyro of HE's bezig houd, dat je dan slechte dingen in de zin hebt zoals dingen opblazen enzo...
-B.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...