Jump to content
PyroForum.nl

Hallo


Guest

Recommended Posts

Hoi ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Jynx en ik ben al van kind af aan bezeten met alles wat maar met vuurwerk te maken heeft. Ik vind het leuk om zelf op een veilige manier te experimeteren met zelf gemaakt siervuurwerk. En volgens mij ben ik dan hier op de juiste plek om mijn ervaringen met andere te delen. groetjes

Link to comment

Hoi nog niet erg veel. Toen ik jonger was heb ik wel eens zelf wat shells in elkaar geknutseld met wat sterren van romeinse kaasen en zelf vuurpijlen lading veranderd. Tevens vond ik het ook altijd leuk om knallers te maken. Meer geluk dan wijsheid is dit altijd goed gegaan. :s Maar goed we zijn al weer heel wat jaartjes verder. Ik ben sinds een maandje bezig met simpele fonteinen van kno3 houtskool en zwavel. Ik ga dit weekend mijn ballmill proberen in elkaar te zetten en dan wil wat Tigertail sterren proberen te maken. Aan de kleuren composities wil ik nog maar even niet beginnen, eerst maar eens goed Inlezen. Nog een tip waar ik goede composities vandaan kan halen?

Link to comment

Welkom op dit forum Jynx. Er is genoeg te lezen/leren in ieder geval.

Wat wil je nog gaan maken dan? Het wordt wel erg kort dag om nog iets voor komend O&N te fabrieken.

Zeker als je nog niet echt veel hebt gemaakt. Je zal ook moeten testen of dat wat je maakt werkt.

Kleuren is ook erg leuk om te doen maar vereist wel de nodige basiskennis.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...