Jump to content
PyroForum.nl

hallo


diederik30

Recommended Posts

Hoi, ik ben Diederik en het lijkt me leuk om me in deze hobby te verdiepen. het een keer een poging gedaan maar dat mislukte:(. ik heb zelf al aardig goed in de kop hoe ik alles wil aan pakken enzo. maar ik kan altijd hulp gebruiken(A)
ik heb al aardig wat rookbommen en flash knallers gemaakt en vind dat ook echt ontzettend kicke. wil me nu iets richten op de shells

Groet Diederik

Edited by diederik30
Link to comment

Hey Diederick,
Pyro is idd een leuke hobby. En hier op het forum zitten veel mensen met behoorlijk wat ervaring. Je zegt dat je voor jezelf goed weet wat en hoe je het wilt aanpakken.
Ik zou zeggen brand los en vertel wat en hoe je de dingen wilt gaan doen. Vertel ook wat er de vorige keer is mislukt! Mogelijk dat je daar een response op krijgt van pyro's met ervaring.
Er is in ieder geval genoeg te vinden hier op het forum en op het gehele internet betreft deze hobby. Dus voor je vragen stelt zorg dat je eerst zelf het nodige opzoekt.
Succes verder er komt meer bij kijken dan je in eerste instantie vermoed. Kennis is basis daarna je inkopen van spullen. Denk aan hulzen en chemie en tools.
Dus............lees, lees, lees, investeer en investeer nog meer, test, test nog eens en kom dan met het resultaat en vraag dan naar feedback of advies.

Edited by Rocketier
Link to comment
  • 2 weeks later...
ik ben blij met deze enthousiaste reactie. het is de vorige keer vast gelopen bij het kopen van de tools en chemicalien. ik had al alles in me hoofd klaar om een mooie 3'' ti salute te maken. maar ik kon de benodigde materialen niet krijgen helaas.


Niet beginnen met salutes. Ik begrijp enerzijds de drang wel naar een harde knal, maar een hand(of zelfs meer) verliezen in het proces is het niet waard!
Safety first en no offence, maar ik heb hier ooit eens van een wijze man gelezen als je al niet aan de chems kan komen zet het dan maar uit je hoofd.
Link to comment
Ik begrijp enerzijds de drang wel naar een harde knal, maar een hand(of zelfs meer) verliezen in het proces is het niet waard!

Als het fout gaat met een 3" salute ben je gewoon dood.

Wat destroyer zegt, als je niet aan de chems kunt komen is daar waarschijnlijk een goede reden voor!
Begin gewoon lekker met meal maken, dat is al een hele studie op zich.

Ik denk dat meerdere ervaren members zullen beamen dat salutes en knallers totaal geen uitdaging zijn. Elke debiel kan 2 stofjes bij elkaar "gooien" (lees diaperen) om een knaller te maken.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...