Jump to content
PyroForum.nl

Hallo


Recommended Posts

Hallo,
Ik ben Ruben, 17 jaar en ik volg dit forum al een tijdje en heb beslist me te registreren. Mijn lievelingsvakken zijn chemie en mechanica en ook mijn hobby's. Ik volg industriële wetenschappen en heb 2 uur chemie.
Ik maak in mijn vrije tijd allerlei dingen, van elektronische ontstekingen op afstand tot katapulten en kanonnen.
Ik heb niet zoveel kennis van pyrotechnische zaken behalve met kno3, waarmee ik al veel raketjes en rookbommen heb gemaakt en buskruit heb ik ook al gemaakt (ballmill)
Ik heb ook eens ANFO gemaakt, nog voor ik wist wat een moeilijk te detoneren secundair explosief was en het dus geëindigd is in teleurstelling :P .
Ik interesseer me het meest in HE, maar ik heb een gebrek aan kennis en materialen.
Ik woon tegen een bos op het platteland, waardoor ik ongemerkt mijn hobby kan uitoefenen.

Link to comment

HE members genieten toch altijd mijn voorkeur.
Ik zou zeggen kijk eens in ons topic betreffende docs en links.
Lees lees en lees nog meer is toch wel het begin van HE.
Stel gerust vragen, gebruik de zoek functie eerst even, er zijn al veel onderwerpen behandeld hier. Lees de regels eens door.
Ik wens je een prettig en leerzaam verblijf op het forum.

Welkom, grtz user1.

PS belgie is echt perfect voor chems, ben nogweleens jalours op onze zuiderburen :P

Edited by User1
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...