Jump to content
PyroForum.nl

Intro Themerciless


Recommended Posts

Beste Pyro's,
ik dacht, ik lees al een tijd dit forum, maar heb me nog nooit geregistreerd of voorgesteld. Dus hierbij het een en ander over TM.

Ik ben op dit moment bezig met wat 'mooiere' composities, Al, Mg, Cu; voor de rest is hieronder genoeg ruimte voor vragen :lol:

Qua opleiding; heb net HAVO-eindexamen gedaan, het hangt een beetje op Wiskunde, maar moet op zich geen probleem vormen. Volgend jaar ga ik beginnen met het VWO, met natuurlijk een compleet bèta vakkenpakket.

Ik woon omstreeks Amsterdam (je weet maar nooit, anders staan dr straks zwarte busjes voor de deur :) ) en heb een paar honderd meter van mn huis een prachtige open, betonnen plek waar ik naar hartelust kan uitproberen. Het meeste doe ik buiten, of in mijn goed geventileerde schuur, incl. ABC-blusser etc.
Verder hou ik me vooral bezig met programmeren, computers, uitgaan, muziek (zelf piano) en mijn nieuwe scooter (die stakende bussen heb je na een tijdje ook wel gehad..). Kortom alles wat iets doet als ik het in gang heb gezet :blush:

Ik hoop dat door goede bijdragen ik een volwaardig lid kan worden.
Greetz,TheMerciless

Link to comment

Welkom op het forum.
Ik zou zeggen lees en houd je aan de regels en aan spelling.

De mens heeft op een of andere manier altijd al de behoefte gevoeld om iets te controleren op afstand of indirect. Ik snap wat je bedoeld.

Heb een goed verblijf en stay safe!

Grtz user1

Link to comment
×
×
  • Create New...