Jump to content
PyroForum.nl

ik ben hanns


hanns

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Hanns en ik ben 23 jaar oud. Sinds mijn 17de ben ik mij gaan verdiepen in het pyro wereldje. Verder dan knallers ben ik niet gekomen en wil me na veel over shell maken gelezen te hebben ook beginnen met het zelf maken van shells. Ik hoop op dit forum meer te leren op het gebied van shells maken.

Ik begin met alles goed door te lezen voordat ik vragen ga stellen dus ik denk dat jullie de komende tijd weinig van mij gaan merken op dit forum :)

Mvg,
Hanns

Link to comment

Erg verstandig Hanns!
Ik weet natuurlijk niet hoeveel ervaring je heb maar als ik je van advies mag dienen zou ik zeggen: Zet het zelf bouwen van shells voor komend O&N uit je hoofd. Zoals je zelf al zegt ga je veel lezen. Dat is op zijn minst erg verstandig. Onderschat niet hoeveel tijd er in het test van je composities gaat zitten. Wil je het toch doen ga dan lezen en zoeken naar het maken van een goede meal en pulverone en zoek naar simpele koolstof variant sterren. Enfin it's up to you!

Veel plezier met deze hobby in ieder geval.

Link to comment

Bedankt voor het advies. Lezen is zeker het gene wat ik ga doen voordat ik aan het echte werk ga beginnen. Ik zelf heb redelijk veel ervaring met knallers en heb een groot open terrein tot mijn beschikking. Mijn interesse gaat vooral naar salutes maar zeker ook naar sier. Het was ook inderdaad niet mijn bedoeling om shells te maken voor deze jaarwisseling.

met vriendelijke groet,
Hanss

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...