Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben nash


Nash123

Recommended Posts

Hoi allemaal ik ben Nash,


Ik ben 14 jaar oud (Jong he :P), en ik zit in 4HAVO ik ga dit jaar proberen naar de VWO te komen of me dat gaat lukken zullen we nog wel zien. Scheikunde vindt ik het leukste vak ooit en natuurkunde, wiskunde en informatica mogen er ook wezen.

Ik programmeer wel wat in mijn vrije tijd en ik doe ook aan windsurfen en gitaar. Ik wil heel graag pyro als hobby maar dan moeten mijn ouders het eerst wel goed vinden. Ik zit nu al tijdje hier te lezen en heb mij gisteravond geregistreerd ik geniet veel van al jullie filmpjes en foto's en ik kan echt niet wachten om zelf aan deze hobby te beginnen.

Als jullie nog meer willen weten zeg het dan maar.

mvg

Nash

Link to comment

Nou ik woon in Papendrecht, Z-H

En dat ik als 14 jarige in 4HAVO zit komt omdat ik

1. Een klas over heb geslagen :D
2. In mei jarig ben

Het plan is om dit jaar van 4HAVO naar 5VWO te gaan, hiervoor heb ik een gemiddelde hoger dan een 7.5 nodig voor mijn vakken en het liefst natuurlijk geen onvoldoendes. Vorig jaar was dit ook al een beetje mijn plan alleen ik had geen zin in huiswerk meer en had een beetje een weddenschap met mezelf om te kijken of ik over kon gaan zonder huiswerk te doen. Dit is uit eindelijk toch gelukt :P.

Dit jaar ga het anders doen, ik ben van plan om gewoon voor elk cijfer een 8 of hoger te gaan halen en als het lager is de volgende keer een 9 of hoger. Ik ben ook van mening dat ik dit jaar meer kans daarop heb aangezien ik nu een profiel heb waardoor ik de vakken waarvoor ik normaal gesproken een 3 voor sta nu heb kunnen laten vallen. Behalve dan Duist wat ik nu nog steeds heb als voorbereiding op de VWO want daar moet ik er wel een taal bij kiezen en het zou gewoon een te grote achterstand zijn.

Natuurlijk had ik zelf ook al gedacht aan als het niet lukt ik dan na mijn HAVO diploma nog de VWO ga doen, maar dan verlies ik natuurlijk wel weer een jaar en waarom het: "de jongste van de klas"opgeven als het ook anders kan. :P


Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, en als er nog meer vragen zijn stel ze gerust.


Nash

Link to comment
×
×
  • Create New...