Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben Aaatje1


aaatje1

Recommended Posts

Ik ben aaatje1.
Ik ben hier al twee jaar druk aan het lezen geweest en nog nooit echt nagedacht over aanmelden omdat het niveau hier zo hoog was. Toen dacht ik, waarom niet? Ik heb al veel goede ervaringen met rookbommen en kleine knallertjes. Ik ben 14 jaar en ik doe HAVO. Ik heb de laatste tijd niet veel gepost omdat ik het druk had maar ik kijk nu elke dag ongeveer 1 of 2 keer op de site:D.

gr Aaatje1

Link to comment

hee
Meestal zijn mijn wat (kleine) knallertjes van zelfgerolde kraft hulzen met als 1e stop geramd bentoniet.
Kruit zoals wistle of BP,MP en dan WC papier met behanglijm als 2e stop.(wel een stukje schilderstape om het lontje want hij wil wel eens stoppen met behanglijm)
De knallers zelf zijn meestal 5 cm tot 10 cm lang met een ID van 10mm.(best klein maar dan heb ik rammer etc.)
Verder maak ik ook nog wel wat polumnas(black bermuda) en die gaan harder dan de originele.

gr aaatje1

Link to comment

Welkom! :o

Je bent vergeten de regels te lezen. Door het plaatsen van vier vrijwel nutteloze posts ben ik genoodzaakt je hiervoor te warnen. Het is namelijk wenselijk als posts enige mate van 'toegevoegde waarde' bevatten. Je mag je pyrotechnische bezigheden, altans op dit forum, na 1 Januari voorzetten.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...