-
Similar Content
-
By cojonesm
whistle to slow gold 3 inch.mp4
MCRH 1.5g 7/3 booster
7 lagen pasting (3x 3strip 1x 2strip)
-
By sterretjesterretje
Wc-rolletje 9,5cm, binnenmaat 15mm, bodemplug 1cm. Smorplug: 7mm
Vulling: 10g 75/15/10 + 1g Alu-poeder
Brandtijd ong. 20s.
Uiteinde verbrand een heel klein stukje. In deze uitvoering dus een niet herbruikbaar kokertje.
Filmpje krijg ik helaas niet gedraaid.....
-
By sterretjesterretje
12g vulling, bestaande uit basisSAS (75-15-10) en een paar ministars uit 2 crackleballs.
Binnenmaat 15mm, gesmoord naar 10mm mbv stalen ring, vastgeplakt met alu-folie.
fontein 1 van 2. (serie 2)
-
By sterretjesterretje
12g vulling, bestaande uit basisSAS (75-15-10) en een paar ministars uit 2 crackleballs.
Binnenmaat 15mm, gesmoord naar 10mm mbv stalen ring, vastgeplakt met alu-folie.
fontein 2 van 2. (serie 2)
-
By Pyrofanatic
Hierbij mijn laatste eerbetoon aan het pyroforum
Ik heb hier een hoop geleerd, en kan terug kijken op een leuke tijd.
Ik stop omdat ik het mooi vind zo. Er is gelukkig niks gebeurt oid.
Ik verkoop ook nog mn laatste pyro tools enzo. Die staan onder het verkoop gedeelte hierzo.
Cheers
-
By Tyneman
Om met O&N iets simpels te maken welke toch een beetje de aandacht trekt ben ik ook weer eens begonnen aan een paar gerbs.
Mede door het enthousiasme van Snooby heb ik deze week weer wat testjes gedaan.
Hier een rode en een blauwe gerb. Beiden met Ti voor de vonkjes.
Beiden zijn 14mm id, 4mm nozzle, ong 50mm fuel, bevatten ong 10g compo per stuk.
Brandtijd ong 12 seconden.
Blue Gerb Composition Ratio Ammonium perchlorate, 200 micron 0.38 Black copper oxide, or red 0.16 Titanium 0.13 Parlon 0.12 Aluminum, 325 mesh fine flake 0.10 Hexamine 0.08 Airfloat charcoal 0.03 Total 1.00
Red Gerb Composition Ratio Strontium nitrate 0.44 Parlon 0.17 Magnalium, 200 mesh 0.17 Titanium 0.13 Red gum 0.09 Total 1.00
Gefilmt overdag met dit heerlijke zonnetje, maar het idee is te vatten. Zeker weer eens wat anders dan de BP met Ti of Fe fonteintjes. Ook de groene variant eens fiksen. Dan is er door te combineren zelfs een regenboog te maken.
-
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.