Jump to content
PyroForum.nl

Magnesium


Duvel

Recommended Posts

  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bonenroker bedankt,
hel is wel raar een iemand zei dit :
-M+R 212 germany
en jij zei :
-H+R 211 germany.
Ik zal jullie niet verder vragen, het verschilt blijkbaar....
Ik ga zelf wel even langs, hopenlijk kies ik de goede :(
Is het denken jullie handig om een glaasje met zout water mee te nemen, er 1 te kopen, buiten de winhkel hem er gelijk in doen dan kun je gelijk kijken of je de ghoede hebt gekozen, en zo niet ga je weer naar binnen en kooop je wel de goede.
Goed idee denken jullie ?

gr uit delft

Link to comment

heej martijn,

je kan er meet een boor in boren ( he ! ) en dan krijg je van die krullen, en dan doe je al die krullen bij elkaar en kan je zo aansteken, of.
Je kan die krulllen lijkt me ook nog wel eens door midden knippen met gewoon een tang denk ik.
Succes, heb jij dan al van die puntenslijpers ?

gr uit delft

Link to comment

haha ik ook, ik ga denk morgen even langs met een vriend di ook een beetje pyromaan is.
Ik heb vandaag en hele goede knalbloem gemaakt, echt heel hard.
Als er mensen zijn geinteresseert hoe je het maakt wil ik het best posten, denk dat het handig zou zijn als gamekeepr het ook op ze site zou zetten want het is een betere manier dan er nu bij chep ass thrill staat.

gr uit delft

Link to comment

flash powder word meestal gewoon flash genoemd, en is nja kruit met magnesium is het niet, is een heel snel ontbrandend mengsel met alluminium of magnesium, en ontbrand met een grote lichtopbrengst (helemaal wit) en daarom word het flash genoemd, maar is niet direct kruit met magnesium...als je magnesium bij je kruit doet zal het waarschijnlijk wel iets sneller ontbranden maar is het nog niet meteen een echt flash mengsel

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...