Jump to content
PyroForum.nl

Muziek


domino

Recommended Posts

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn voorkeur is alles met metal, behalve die gothic shit enzo. Rap erger ik me dood aan, en terror enzo luister ik soms met vriende van me en vind ik wel grappig.
Ik kan dus niet tegen rap omdat de muziek gewoon slecht in elkaar zit. het is alleen maar een beetje prate met een beat er onder. Zonder instrumenten ofzo, en dan er ook nog is bij gaan doen of je rijk bent. Met al die goude kettingen.

Machine Head - Slanderous
http://nl.youtube.com/watch?v=jhs2vg7jILU
True Fcking Metal

Link to comment
Ik kies zeker voor hardstyle en hardcore echt super muziek! Waar ik echter een super hekel aan heb is hiphop en R&B, gadverdamme wat een kut muziek. Nee geef mij maar Angerfist of Headhunterz of iets dergelijks maar niet onze grote bling bling vriend 50 cent ofzo.


Haha, dat is echt precies mijn mening. Maar waar ik een nog ergere hekel aan heb is rock, metal, grunt-muziek, punk en al die andere zooi.
Link to comment

Mmm ik luister toch meestal naar rock enzo... Queens of the stone age en de peppers zijn wel relaxt om gewoon naar te luisteren. Metal doet me niks, vind ik pure herrie, als ik los wil gaan doe ik dat het beste op hardcore. :huh::P Ik ben al een aantal keer naar masters geweest en dat vond ik echt supper vet.
Ik heb wel een hekel aan die "hardcore 4 life" types die alle negers dood willen hebben en naar geen andere muziek style kunnen luisteren. Ze weten vaak niet eens waar ze het over hebben...

Dus het liefste rock en soms wat hardcore. :D

-B.

Link to comment

Ik ben tot de (persoonlijke) conclusie gekomen dat punk, punkrock,rock en hardrock werkelijk dé muziek is.
Waarom?
"drums+stevige elektrische gitaar en basgitaar+goede stem" = een prachtcombinatie!
Plus de meerderheid van de songs roept een sterke socio-politieke boodschap/aanklacht uit. Muziek met karakter dus! Een liedje zonder zo'n zinvolle boodschap/doel heeft voor mij geen waarde.

Een greep uit mijn favo bands:
Rage Against The Machine, Anti-Flag, The Offspring, Rise Against, Wolfmother, The Dead Kennedys, Queens of the Stone Age, Die Ärzte, Lostprophets, Nirvana, AFI,...
http://www.youtube.com/watch?v=Jz8wU9DdbqU
http://www.youtube.com/watch?v=8I4nNj1r4uQ&feature=related

Waarom andere muziek niet? Het ontbreken van bovenstaande criteria :P .
Ik ga ze niet allemaal overlopen, maar:
Ik blijf me echter afvragen wat sommigen goed vinden aan hardcore. OK, daverende vette beats maar voor de rest vind ik het de meest hersenloze en marginale muziek die er bestaat. Maarja in België wordt hardcore met een scheef oog bekeken, terwijl Nederland de bakermat van hardcore is, dat zou een reden kunnen zijn...
Dus als de hardcore people mij dit kunnen uitleggen :huh: .

Edited by Sobrero
Link to comment

Tja, het heeft gewoon met je muzikale voorkeur te maken :P Ik kom met hardcore echt aan m'n trekken, maar niet met die echte rauwe gabber hardcore waar het alleen gaat om "kutnegers" enzo. OOK zijn er de meest vetste hardcore festivals als Defqon.1, Qlimax, Sensation Black enz. Toch wel de vetste festivals van alle muziekstijlen.

De beste DJ's zijn toch wel deze: The Stunned Guys (Italië!! :huh: ), Tommyknocker, Brennan Heart, Angerfist en nog vele anderen.

Link to comment

Tjah :P . "De gustibus et coloribus non est disputandum" (die jaren Latijn hebben toch iets opgebracht). Over smaken en kleuren valt duidelijk niet te redetwisten, ik had het moeten weten :huh:... Maar goed ook eigenlijk dat bijna iedereen een andere muzieksmaak heeft, het zou anders toch ook maar een saaie boel zijn...

Link to comment

Ik hou vooral van Harstyle en Hardcore, ik hou ook niet van die echte racistische Hardcore, als ik 18 ben staat defqon1 of sensetion black hoog op mijn agenda. :P

Verder vind ik zo'n beetje alles wel mooi als het maar geen gerard jolink ofzo is :huh: . (Want daar ga ik bijna letterlijk van over mijn nek.)

Edited by pyrobass
Link to comment

Ik ben de laatste tijd steeds meer naar trash/death metal gaan luisteren. Net zo als Hardcore punk, grindcore maar ook de oude ''anarchistische'' punk.

Bands die ik wil luister zijn: Cannibal corpse, Moker, Sepultura, Dying fetus, Gorefest, The Crass, Born from pain, Nailbomb en Napalm death.

Link to comment

Ik ben niet van de hardcore zoals je al kon lezen, maar er zijn veel meer soorten muziek waarbij de teksten nergens op slaan. Sterker nog, in hardcore zit (vaak) geen tekst en als er al tekt in zit is het meetal racistisch. Ook in heel veel andere industrial, D 'n B, etc etc zitten geen teksten, en toch kicken mensen erop. Dus wat betreft teksten kun je het niet echt vergelijken.

Link to comment

Dan luister jij de verkeerde hardcore. :huh:
Niet dat ik zo'n enorme fan van dat genre ben, maar zet jij MOHradio maar eens op, en tel het aantal racistische lyrics in 1 uur (ik gok dat je er geen zult vinden).

Ikzelf ben meer van de (harde)metal en rock, maar af en toe gaat er ook wel eens coldplay en lou reed op.
Eigenlijk luister ik van alle genres behalve hiphop en rap wel wat.

Maar altijd: Rammstein FTW!!

Edited by Treelover
Link to comment

Dus toch bij feesten spreekt het je wel aan dus toch laat jij merken dat zelf jij er iets in ziet, terwijl je een paar minuten geleden nog zegt van; Nou ik snap echt niet wat mensen in die muziek zien. Hardcore heeft inderdaad vrijwel geen tot weinig tekst maar dat is nou juist hardcore. Wij gaan voor de muziek/ritme niet voor de stem (wel klein beetje maar minder dan jij).

Edited by gamekeeper
Link to comment
Dan was jij zeker ook op Houten Deathfest? :huh:

Nog steeds de wat mildere metal hier.. Dus geen death/trash, meer gewone metal..
Maar bij mij gaat echt alles er wel in.. Ja hoor, ook hardcore, dance, top40 en hiphop. Maar dan wel de wat betere (muziekalere ritmischere) nummers..

Ik was er ook :P ik heb daar ook nog met Oscar staan praten. Natuurlijk over vuurwerk ed...
Was echt een heel vet festival.
Was jij er dan ook Stijn?
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...