Jump to content
PyroForum.nl

Muziek


domino

Recommended Posts

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik luister nu Right here, right now - Fatboy Slim. Toen ik de titel en artiest voor het eerst las dacht ik, gatver hiphop!. Maar het is geen hiphop (en ik heb geen idee hoe ik het wel moet noemen..) De clip bij dit nummer is die clip die een beetje op de evolutie lijkt: beesje in water, beesje op land, beesje wordt aap, aap wordt mens en de mens wordt een dikke Amerikaan :)

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Jumpstyle is mijn favoriete muziek, samen met een paar andere (non-techno) bands zoals The Bloodhound Gang en The Killers.
Net zoals Soulpredator moet ik niet veel hebben van R&B-toestanden, maar schlagerliedjes haat ik nog veel meer ;) .

Now playing: 'Again's a melody' - DJ Fox ft Chicago Zone

Link to comment

Grindcore?, wat is dat, klinkt hard in ieder geval. :angry:

Ik ben meer van terror, breakcore, darkcore, speedcore.

Heb mijn muziek keuze de laatste tijd wel wat uitgebreidt, ik luister nu echt naar bijna alles, zolang het maar een soort van beat heeft.


Lttrz

Link to comment

Ik luister vooral naar Metal en wat erop lijkt, ook oude nummers zo'n beetje alles, nu vooral System of a down, unearth, trivium, disturbed, judas priest, black sabbath, MC, Motorhead, pantera, evanescence en altijd Rammstein.
Heb laatst de Metal top 40 van VH1 gedownload, mooi albumpje.

Ook vind ik hardcore, jumpstyle wel te doen maar hiphop/R&B heb ik een hekel aan.

R2D

Link to comment

Dat is best een leuk nummer! :)

Ik luister Metal/Rock Bands zoals Disturbed, Linkin Park, Korn en nog wel wat top 40 en dergelijke. Maar opzich vind ik andere muziek ook wel leuk, behalve Hip-Hop/R&B. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben. :angry:

Groeten, The Freak

Edit: Ja Eminem is ook best gaaf, de enige rapper die mooie muziek maakt :D

Link to comment

Gegroet.

Muziek waar in van houd.
Nou ik heb een aantal (op elkaar lijkende) genre's die mij bevallen :angry:
- Black Metal
- NSBM
- RAC/Oi!
- Viking Metal
- Folk
- Klassiek :)

Ik heb daarna nog een grote favoriet die eigenlijk meer onder Industrial/Heavy Metal valt. Rammstein!!
Dit was mijn eerste liefde in de 'metal-stromerige' muziek. En het is nog steeds een bandje waar ik regelmatig naar luister(met uitzondering op hun meest recente album).

Dan heb ik HEEEEEEEL af en toe nog eens een rare bui dat ik naar Hardcore(ook de ECHTE Hardcore, dus niet de Elektronische variant maar echt met gitaar enzo; Agnostic Front ect), Hardstyle, Jumpstyle ect luister. Maar dit komt maar heel zelden voor. Het is namelijk ook niet mijn 'mainstream' muziek favoriet.

Een ECHTE HEKEL heb ik aan Rap, R&B en HipHop en die rotzooi. Ik vind dit echt waardeloze muziek. Niet alleen de muziek zelf, maar ook de hele gedachte erachter en omheen.

Houzee

Wolfsherz

Link to comment

Ik vroeg me trouwens af of hier mensen nog zelf muziek maken, en zo ja met welk programma?.(mag ook met een bandje zijn ofzo)

Dit zijn mijn probeersels, het is niet goed, maar ja ik verveel me af en toe :angry: .

Zoals je ziet hou ik van alle soorten muziek.

Ik gebruik overigens fruity loops, en meerdere plugins en samples die ik van het internet geflest heb...

Hope you enjoy...

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=268077

Comments, en aanpassingen welkom..

PS:ik wist trouwens niet of dit een nieuw topic waard was, aangezien ik niet weet hoeveel members zelf muziek maken, maar als er genoeg animo voor is zouden de mod's er dan een nieuwe topic voor kunnen maken???


Lttrz

Link to comment

Ik luister graag naar moby, metallica, trivium, soilwork, system of a down, korn, caliban,dropkick murphy's, guano apes, disturbed, pendulum, faithless, offspring, AAF, AFI, Flogging molly, The Datsuns, In Flames, Bullet for my valentine, the killers, de heideroosjes etc...

Waar ik niet graag naar luister is: rap, hiphop, klakskesmuziek (= jump hardcore techno gedoe) gewoon omdat de attitude te hoog en de creativiteit te laag ligt :angry:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...