Jump to content
PyroForum.nl

Muziek


domino

Recommended Posts

Zo'n moeilijke vraag altijd.. Mijn muzieksmaak is namelijk echt, echt, ECHT heel breed.

Geïnteresseerd in, maar niet gelimiteerd tot:

-Goa/psytrance (dan meer het melodische, niet zo de dark-kant)

-Metal (Windir is de beste band ooit, ook al vinden veel mensen het niks anders dan lawaai)

-Gothic: Wil ik toch een woordje uitleg bij geven, want mensen hebben hier zooooooo'n verkeerd beeld van. Als je tegen iemand gothic zegt, denken de meeste gelijk aan Within Temptation of weet ik veel wat voor pseudo-metalband met een kwelende soepjurk. Gothic is heel breed, en ik ben er zeker van dat IEDEREEN wel een bepaalde stroming binnen de gothic-muziek kan vinden waar hij/zij zich in kan vinden. Gothrock (Sisters of Mercy/Fields of the Nephilim), Electronic Body Music (Front 242/Jäger 90), darkwave/coldwave/new-wave (The Cure, Joy Division, Deine Lakaien, Diary of Dreams), aggropop/aggrotech (Grendel, Combichrist, Faderhead), middeleeuws (Medieaval Baebes, Corvus Corax), futurepop (VNV Nation/Covenant). Het is gewoon zo breed en uiteenlopend, dat ik het dom vind als mensen zeggen dat ze 'gothic muziek maar niks vinden' nadat ze een nummer van Nightwish ofzo hebben gehoord.

-Jaren 50, 60, 70 en 80 muziek (Pink Floyd en The Doors staan bij mij ver bovenaan de lijst van beste bands ooit)

-Jazz (Django Reinhardt, geweldig gewoon)

-Klassieke muziek

Ik luister dus gewoon echt vanalles, en het hangt puur van mijn stemming af.

Link to comment
  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan me niet voorstellen dat je echt alleen rap kan waarderen. Ik beschouw houden van muziek meer als een state of mind. Als je wilt kan je alle goede muziek waarderen maar als je tegen jezelf zegt ik houd alleen van rap dan lijkt het of je dat als enige leuk vind. Als je dat wilt testen, probeer dan is echt en met "open mind" naar andere muziek te luisteren.

Nog andere D&B fans hier?

Ja D&B vind ik chil, er zijn wel veel verschillende soorten heb ik het idee. Ik ben zelf best gecharmeerd van de wat donkerdere rustigere variant maar ik heb nu even geen voorbeeld.
Die van bonkers is ook erg chil inderdaad :).
Link to comment

Ja midge, explomaan heeft gelijk. Ik luisterde vroeger ook alleen maar naar rap en dan ook niets anders, maar op een dag wil je wel iets anders dan rap. Ik luister nu van alles, house, rap, rock eigenlijk gewoon alles wat me bevalt :)

maar mischien is dit iets voor jou midge :P
http://www.youtube.com/watch?v=2vPdmSD3sAs...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fc0Dt-X7pDY

Edited by Smokingblue
Link to comment

Ik heb net in de bronnen gekeken en ik vond dit:
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="Youtubelink"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Youtubelink" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>


edit:
Dat werkt dus niet. :)


Edited by Smokingblue
Link to comment
Ik kan me niet voorstellen dat je echt alleen rap kan waarderen. Ik beschouw houden van muziek meer als een state of mind. Als je wilt kan je alle goede muziek waarderen maar als je tegen jezelf zegt ik houd alleen van rap dan lijkt het of je dat als enige leuk vind. Als je dat wilt testen, probeer dan is echt en met "open mind" naar andere muziek te luisteren.

Ik heb veel soorten muziek stijl geluisterd. Onderranden house. Maar het enige wat me tot nu toe echt heeft aangesproken is rap. Dit klinkt misschien heel raar maar ik krijg er een soort van energie of zelfverzekerdheid van. Of feestjes kan ik ook gewoon house enz. waarderen maar rap/ hip hop spreekt mij het meest aan.

maar mischien is dit iets voor jou midge

Niet echt :). Ik vind het prima maar niet om de hele dag naar te luisteren.

Mijn hip-hop smaak is vaak wat ouderwets. Maar vooruit, speciaal voor midge....
De nieuwe nederhop sensatie, Polen nemen niet alleen de Bas vd Heijden over.

Haha :P, mijn smaak is ook old school. Mijn favoriete zijn vooral:
Dr Dre (Still Dre is epic).
Eminem (vooral de oude).
Biggie (aka Notorious big)
Ice cube
Snoop dogg
Proof (helaas dood)
Obie Trice
Tupac (natuurlijk)
Ect.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...