Jump to content
PyroForum.nl

Wat voor een browser gebruik jij?


AeGis

wat voor een browser gebruik jij?  

44 members have voted

  1. 1.

    • FireFox
      15
    • Internet Explorer
      27
    • Opera
      2
    • Netscape
      0
    • anders, namelijk...
      0


Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nou ik heb anders nog steeds plezier met firefox.[Hier stond iets dat als beledigend is opgevat, mijn excuser hiervoor]. Ik heb Opera nog nooit geprobeerd dus daar kan ik niets van zeggen. De reden dat ik firefox gebruik is dat het sneller, veiliger en handiger is.

Groeten aan iedereen hier W1Z13 :(

Link to comment
Nou ik heb anders nog steeds plezier met firefox. Ik wil niemand beledigen hoor maar ik vind IE een beetje voor n00bs. Ik heb Opera nog nooit geprobeerd dus daar kan ik niets van zeggen. De reden dat ik firefox gebruik is dat het sneller, veiliger en handiger is.

Groeten aan iedereen hier W1Z13 :(



Wat is dat nou voor een opmerking, ik wil met je wedden dat veeeeel mensen de voordelen, nadelen niet weten van een andere browser.
En ook al gebruik je IE, is het je eigen bedoeling. Maar geen newb.

Zeg dan dat je firefox veel beter vind, en dat je je verbaasd bent dat toch veel mensen het IE gebruiken...
Link to comment

IE zit meteen bij je Windows, FireFox niet, dus ik zou niet meteen iemand een noob noemen als hij IE gebruikt! :(

Ik ben gewoon te lui om het te installen, zal ik na mijn format wel doen..
(Begin zomervakantie ga ik mijn hele harddisk formatteren, dus moet ik toch alles opnieuw installeren daarna. Natuurlijk wel mijn muziek en Pyro-database Backuppen :D )

Link to comment

Hmm... Ik gebruik toch al heel wat jaartjes computers, internet, forums, enz.
Dus om me nu een n00b te noemen / voelen vind ik wat ver gaan.
Dat ik een luie flikker ben die gewoon gebruikt wat er standaard op mn comp staat omdat het gewoon werkt en ik CBA om een frigging browser te gaan downloaden die hetzelfde doet als alle anderen... Nl. internetpaginas laten zien. Dat is wel een feit.

Maar N00b is een groot woord.
Gr33tZ

Link to comment
Hmm...  Ik gebruik toch al heel wat jaartjes computers, internet, forums, enz.
Dus om me nu een n00b te noemen / voelen vind ik wat ver gaan.
Dat ik een luie flikker ben die gewoon gebruikt wat er standaard op mn comp staat omdat het gewoon werkt en ik CBA om een frigging browser te gaan downloaden die hetzelfde doet als alle anderen...  Nl. internetpaginas laten zien. Dat is wel een feit.

Maar N00b is een groot woord.
Gr33tZ


Mee eens!

Ik werd noodgedwongen om over te stappen naar een
andere browser omdat mijn Iexplorer zit te kutten. Het heeft mij
redelijk wat tijd gekost om te wennen aan firefox en achteraf ben ik er ook wel blij mee maar om nou te zeggen dat het een wereld van verschil maakt.... Nou nee.
Link to comment

Ik heb nog altijd veel plezier met FireFox, en zeker met al die addons, en ik denk dat je plezier met IE sneller voorbij is.
Over dat n00b gedoe:
Mensen willen vaak niet over stappen (zelfde heb je ook helaas bij linux), maar na het overstappen willen ze vaak niet meer terug.
Ik denk dat het een questie van een keer proberen is, en aangezien al je gegevens van IE meegenomen worden is dat geen probleem.
Van de rest ben ik een (klein) beetje anti-microsoft, microsoft is heel erg commercieel, en Linux en FireFox tenminste niet.

Link to comment

Ik gebruik ook firefox, het is gewoon veel beter dan internet explorer. Het blokt de meeste popups (meer dan IE in ieder geval), en heeft die inderdaad handige tabs. Ook vind ik die bladwijzers wel handig, kan je zo ff op een knopje drukken en zit je al op deze site :)

Link to comment
Ik heb nog altijd veel plezier met FireFox, en zeker met al die addons, en ik denk dat je plezier met IE sneller voorbij is.
Over dat n00b gedoe:
Mensen willen vaak niet over stappen (zelfde heb je ook helaas bij linux), maar na het overstappen willen ze vaak niet meer terug.
Ik denk dat het een questie van een keer proberen is, en aangezien al je gegevens van IE meegenomen worden is dat geen probleem.
Van de rest ben ik een (klein) beetje anti-microsoft, microsoft is heel erg commercieel, en Linux en FireFox tenminste niet.

Zeker niet mee eens, ik heb voor 2 weken eens Linux op mijn PC gehad, en firefox.
Nou, ik had er zo scheithekel aan, dat ik gelijk weer Windows XP erop heb gezet.
Dus wat jij zegt van "even proberen en je wilt niet anders" gaat dus zeker niet op.
Link to comment

Zeker niet mee eens, ik heb voor 2 weken eens Linux op mijn PC gehad, en firefox.
Nou, ik had er zo scheithekel aan, dat ik gelijk weer Windows XP erop heb gezet.
Dus wat jij zegt van "even proberen en je wilt niet anders" gaat dus zeker niet op.


Het is idd even wennen maar ik denk dat je het dan even een weekje moet proberen. Maar dit verschilt natuurlijk bij iedereen.
Link to comment

@W1Z13 Blind??? er staat dat ik het 2 weken geprobeerd heb :wink:

@RSDZ ow.. geloof me mijn PCtrekt het makkelijk, opdit moment zit er een AMD 3700+ 64 bit proccesor in, dus dat is het probleem niet, en hulp heb ik ook gehad, vriend van me heeft me dit aangeraden omdat hij dit ook gebruikte daarom had ik het dus gedaan, maar het is gewoonweg troep.
Niks anders!!!

Link to comment
@W1Z13 Blind??? er staat dat ik het 2 weken geprobeerd heb :wink:  

@RSDZ ow.. geloof me mijn PCtrekt het makkelijk, opdit moment zit er een AMD 3700+ 64 bit proccesor in, dus dat is het probleem niet, en hulp heb ik ook gehad, vriend van me heeft me dit aangeraden omdat hij dit ook gebruikte daarom had ik het dus gedaan, maar het is gewoonweg troep.
Niks anders!!!

Haha, tis geen troep de functies zijn veeel uitgebreider, je moet er wel even mee leren werken en das best lastig, maar jij had zeker alleen maar een simpele ubuntu versie ofzo?
Link to comment
  • 2 weeks later...

Bijna iedereen?
Van dit forum, 63%, en dat komt ook alleen maar doordat microsoft concurenten uit probeerd te schakelen door alles bij windows erbij te leveren.


Hier ben ik het mee eens. Het is een monoploiepositie, er zullen zelfs mensen zijn die firefox simpelweg niet kennen. Maar aan de andere kant is het wel handig als er standaard een browser op je pc. Ik weet nog dat er in 98 een echte strijd was met windows en linux waarbij windows toch weer de winnar bleek te zijn, maar dat is te ver offtopic. Ik heb opzich niets tegen IE maar ik vind de vuurvos gewoon fijner (je moet eens weten wat ik als bureaubladachtergrond heb :))
Link to comment

Tja mocrosoft heeft simpelweg een monopolie op alles dat
met computers te maken heeft, dat blijft denk ik ook nog wel even zo.

Er is eigenlijk helemaal niks mis met Iexplorer, Opera en
Firefox zijn gewoon een tandje beter.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...