Jump to content
PyroForum.nl

Sobrero


Sobrero

Recommended Posts

Hallo,

Mijn naam is Maxime (Max voor de vrienden :( ) en ik zit in 5 Latijn wiskunde 8 (ben dus 17). Net examen wiskunde gehad trouwens!
Mijn interesses zijn o.a. LE en rocketry, maar vooral HE en de algemene scheikunde. Ik voel me dus in de eerste plaats een amateurchemicus/madscientist. Neemt niet weg dat ik al een beetje basispyro onder de knie heb zoals sterretjes en -mortieren, flash en rookbommen.

Daarnaast zijn m'n hobby's muurklimmen, windsurfen en muziek beluisteren. Ik hou vooral van (de betere) techno, maar ik ben ook fan van de rockgroep 'The Bloodhound Gang'.

Mocht er bij bepaalde mensen een belletje gaan rinkelen: ik ben 'still alive...' vanop chemixtry.

Link to comment

Belgisch idd
Mijn hoofdvakken zijn Latijn (4uren) en wiskunde (8 uren), vandaar 5LWi8. Ik heb btw maar 1 uurtje chemie :cry: , ik ben dus op zelfstudie aangwezen...

Ik snap trouwens geen bal van die HAVO, VWO en dergelijke. Iemand?

Link to comment
Welkom op het forum!

Mooie en goede site heb je trouwens!

Inderdaad, alleen zou ik dat
Continue to CHEMDESK.TK: Hier vind je alles omtrent onze chemische experimenten (met foto en vi...
(or wait for 15 seconds)
en
Get a FREE domain name for your website at Dot TK!  
Register a new domain right here : WWW.   .TK  

ff weghalen, dat kan gewoon bij je instellingen.

Van de rest een erg mooie layout en die menu's boven zien er ook erg goed uit.
Maarja, back on-topic :wink:
Link to comment

Oke ik zal dat even fixen, maar wacht ik wil niet met de eer gaan lopen: het is mijn broer, het computergenie van de familie, die de lay-out van m'n site verzorgt. Ik heb maar half zoveel kennis van al die html, css, javascript, php, ...

Link to comment
Oke ik zal dat even fixen, maar wacht ik wil niet met de eer gaan lopen: het is mijn broer, het computergenie van de familie, die de lay-out van m'n site verzorgt. Ik heb maar half zoveel kennis van al die html, css, javascript, php, ...

Maar je hebt dus wel iets van kennis van HTML, CSS, Javascript en PHP :(
Ikzelf doe niet aan Javascript (omdat ik het een irritant iets vind, evenals cookies, vraag me niet waarom), maar vooral aan PHP, en natuurlijk MySQL, kun je ook met MySQL werken bij PHP?
Ikzelf verwerk vooral graag informatie in databases.
Link to comment
Ken ik idd :( ! (de outsiders hoeven maar ff de lyrics van 'Three Point One Four' te bestuderen).  
'I hope you die', 'The bad touch' en 'Uhn tiss uhn tiss uhn tiss' zijn ook geweldig!

Hmm... ff kijken, ik heb misschien ook nog van die muziek, komt me in ieder geval behoorlijk bekend voor (ik en me zus downloaden 24/7 muziek dus we hebben redelijk veel muziek).
Gevonden!
Is indd leuke muziek ja!
EDIT:
*Heeft Uhn tiss in z'n kop*
Link to comment

:(

Had nog maar even men inbox nagekeken en nog niets gelezen op het forum.

Veel lees en leer plezier!
Voor vragen kan je me ALTIJD op PM bereiken of via MSN.
Als je me wilt toevoegen PM je me maar even voor men email adres.

Als je Hoofdintresse bij HE's ligt raad ik je zeker en vast aan de door mij gestarte topic's even oor te nemen en het AP topic eens volledig te lezen.
Ik vind toch wel dat onze AP topic zo een beetje een eigen wending heeft tegenover andere forums :D

Hopelijk wordt je 1 van de serieuzere actieve members hier aanwezig!


Groeten,

PS: wanneer je examens afgelopen zijn spreken we een keer af.

Link to comment
×
×
  • Create New...