Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Floris ( broer van yellowcard )


Recommended Posts

Hallo,

Ik zal me maar is voorstellen.: Ik ben Floris ik ben de broer van yellowcard, ik heb hem al lang gevolgd en ik ga erg veel met hem om , dus ik weet ook precies de regels van het forum. Ik weet precies wat ik wel en niet moet doen en daar zal ik me dus ook aan houden! Verder zijn jullie uiteraard nieuwsgierig naar mijn ervaringen op het gebied van pyrotechniek. Hier kan ik kort en bondig over zijn , niet veel, overigens heb ik alles , maar dan ook alles wat yellowcard heeft afgestoken heb ik gefilmd :D. Ik heb niet heel erg veel verstand van alle chemicalien, maar ik kan aardig goed meedraaien! Waarom ik deze acount heb aangemaakt is, omdat ik altijd op de acount van mijn broer meelees en ik daar meer dan genoeg van heb , dus ik heb besloten om mijn eigen acount aan te maken. Tot nu toe denk ik niet dat ik net zo'n fanatieke "poster" ga worden als mijn broertje maar wie weet he :( En oh ja ik was het bijna vergeten uiteraard de reden waarvoor ik voor de naam Against Me gekozen heb , is omdat ik het ten eerste een heel mooie poetische naam vind en ten tweede omdat het een ongeloofelijk goede band is! Verder mijn hobby's zijn: Hockeyen, skateboarden, computeren en BIER drinken :D, verder heb ik eigenlijk niet veel hobby's.

Voor de mods: Vergeef me alsjeblieft dat ik zulke lange zinnen maak , maar ik doe mijn best! :D.

Verder hoop en verwacht ik wat reacties , Als jullie vragen hebben stel ze gerust ik vind het alleen maar leuk :D ( ik zal namelijk vast wel wat vergeten zijn )

- Against Me -

Link to comment

Welkom Against me!

dus ik weet ook precies de regels van het forum. Ik weet precies wat ik wel en niet moet doen en daar zal ik me dus ook aan houden!

Hopelijk doe je dat beter als je grote broer. :(

Verder veel plezier en succes op het forum.
Gr33tZ
Link to comment

Bedankt voor de positieve reply's :D. En ja je hebt gelijk bier en pyro kan je beter niet combineren :( , maar zoals mijn broer zij we zijn inderdaad een tweeling alleen is het welzo dat we helemaal niet op elkaar lijken. Onder andere niet qua hobby's , maar vooral qua uiterlijk :D

Link to comment

Ik ben ook tweeling, ik heb een zusje. Tussen mij en me zusje zit 20 minuten verschil.En ik ben inderdaad twee ei ig(<-- ik weet niet hoe je trema kan doen, dus doe ik het even zo.)

En ook welkom op het forum.

groeten Tommy

Link to comment
Mooi dat je twee eiïg bent, nog zo eentje is een ramp :(  
(ï maak je door " te doen en dan i)

Als je toch moeilijk gaat doen kun je het net zo goed meteen helemaal goed schrijven :D
Het is namelijk twee-eiïg. :D
Link to comment

:D heb je dit onder dwang geschreven???

Wanneer je iets post moet je iets toevoegen, niet gewoon ja zeggen of andere zever.

Onnuttige topics openen zoals: ik ben er niet van dan tot dan zijn ook zo onzinning, wtf kan ons dat schelen dat je er dan niet bent? En hoe denk je dat hij aan al die posts komt in zo'n korte tijd? POSTWHOREN :(

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...