Jump to content
PyroForum.nl

hallo allemaal ik ben EINSTIJN


Recommended Posts

hallo allemaal,

zo als al bij het onderwerp staat ben ik EINSTIJN (gewoon stijn dus)
ik heb vroeger (2 jaar terug) samen met een vriend veel explosies gemaakt hij had een kogelmolen.
jammer genoeg is hij verhuis naar zeeland. daardoor ben ik eigenlijk gestopt met de pyrotechniek... tot dat ik gewoon een keer bij google ging kijken hoe het allemaal ook alweer moest kwam ik bij deze site en heb me dus aangemeld bij dit forum.

ik wil gelijk even mijn verontschuldegingen aanbieden aan de MODS over het niet lezen van de regels van dit forum en daardoor topics plaatsen die niet toegestaan zijn.

verder ben ik nog geïntersseerd in RC tanks en andere millitaire voertuigen ik maakte/ maak ook films met (RC) tanks gecombineerd met explosies.

nou ik denk dat ik nu wel genoeg informatie over mij zelf heb gegeven...


greetz

EINSTIJN :(

Link to comment

ik heb eigenlijk alleen maar dingen met explosies gemaakt ook een soort kanon (overgens erg krachtig(hij schoot dwars door multiplex heen))
ook heb ik die gecombineerd met weer een gewone kanonslag zodat je soms wel 75 meter of hoger een mooi knal kreeg :twisted: voor de rest heb ik niet veel aan sier vuurwerk gedaan (ik houd meer van grote knallers)



greets

Link to comment

Welkom EINSTIJN.
Waarom iemand zijn hele naam in hoofdletters schrijft is mij een raadsel. Misschien een wat narcistische inslag?

Excuses aanvaard. Maar HOUD je in het vervolg aan de regels.

IMO klink je als een (wellicht gevaarlijke) Kewl. Dus dat is reden voor alarmbelletjes in het achterhoofd en oplettendheid van onze (Mods) kant.

Veel plezier op het forum en hopelijk doe je snel mooiere dingen als knallertjes.

Stay safe!

Link to comment
o,

Oké ik ben wel een dislexie klantje... :?  Dus als er spel fouten in mijn topics/reply's staan alvast mijn excuus.


stijn.


Ik ken veel leden (van ander fora) die ook dyslectie hebben, zij kijken hun posts altijd goed na en doen er eventueel een spellingscontrole op. Hun posts zien er altijd even verzorgd, net en met niet meer spellingsfouten dan dat van een member zonder dyslectie. :( Dus ook al heb je het, het mag geen probleem (of uitvlucht) zijn.
Link to comment

Ik heb ook een (lichte) vorm van dyslectie, ik heb heel lang geen hoofdletters en punten gebruikt, ik kon ook pas laat lezen en lees nu nog steeds niet zo fijn als het hardop moet, het probleem bij mij is dat het er bij tests niet uitkomt, omdat ik het compenseer zei de logopediste, dus ik heb nooit speciale proefwerken gehad ofzo, ondertussen heb ik zelfs grieks geleerd, ok, ik heb vaak een verkeerde betekenis omdat ik woorden niet zo goed herken maar toch.
Wat ik duidelijk wil maken: als je dyslectie hebt zijn dingen soms wel lastig, maar dan moet je iets meer tijd nemen en dan lukt het alsnog, er is alleen wat meer tijd nodig.
EDIT:
Dit is bij mij dan het geval tenminste, ik weet niet hoe dat bij een ander gaat.

Link to comment

MSN is toch met hoofdletters, of niet? :(.

Idd, geen geBS meer over dyslectie, denk dat we dat wel genoeg hebben gehad!

Nou, welkom op het forum! Hopenlijk helpt iedereen je hier over je k3wl periode heen, maar als je al dat leuks hier leest, zal dat erg snel gaan!

Link to comment

Ik heb eerlijk gezegt niet het idee dat hij een kewl is. Mede door zijn hobby: rc tanks dit is naar mijn idee niet echt iets voor kewls, die vinden dit vaak te "nerderig(nerd)" <<geen nederlands weet ik. Ik wil je iig welkom heten :(

Link to comment

Iemand met twee posts, die zich nog niet eens heeft voorgesteld heeft een mening over k3wl-ness??

Je weet anders wel erg goed wat Kewls vinden en denken. Dat doet mij denken dat je er zelf één bent. En dus weer een naam op het 'exta-oplet-lijstje'

T

Link to comment

Ik had die reactie eigenlijk wel verwacht. Ik vind dit een voorordeel aangezien je niet eens weet of ik echt met pyro bezig ben of er alleen geintereseerd in ben (en dan vooral op welke manier). Dat vind ik jammer maar dit wil ik niet dit topic aan vuil maken. (misschien hebben wij een andere definitie van kewl, ik ben iig niet een type waarbij het om het knallen en/of stoer doen gaat)

Sorry dit was heel offtopic maar ik moest het even kwijt, ik hoop niet dat er nu enorm geflamed gaat worden.

Link to comment

Kijk, dat is nog eens een motto!

ontopic/
Welkom EINSTEIN, ik hoop dat je veel leert op dit forum

Ik heb trouwens ook een lichte vorm van dyslexie. (Hmm.. ik begin een patroon te zien, goed in scheikunde betekend slecht in taal :( )

Link to comment
Kijk, dat is nog eens een motto!

ontopic/
Welkom EINSTEIN, ik hoop dat je veel leert op dit forum

Ik heb trouwens ook een lichte vorm van dyslexie. (Hmm.. ik begin een patroon te zien, goed in scheikunde betekend slecht in taal  :( )

Ik ben ook slecht in taal :shock:
Indd, maar dat patroon viel mij al eerder op, dat er een duidelijk verschil is, dat mensen heel vaak of goed zijn in talen (taalgevoel) of in technische vakken (inzicht, en dan kun je weer met de 1 de ander compenseren), het zal wel een beetje uitgebreider in elkaar zitten maarja, zo had je vroeger ook de Alpha en de bèta.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...