Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Ik kende em al, we hadden em op school op een smartbord (wit touchscreen + Beamer die op een pc worden aangesloten) gekeken omdat een hoop mensen em zo vet vonden.

EDIT:
Je ziet btw veel reacties over hoe gestoord de jongen is, maar je moet er aan denken dat het waarschijnlijk gespeelt is, waarom zou die het anders filmen en uploaden.

Link to comment

Ik zat ff te kijken... MHN ... Iets met Koper en toen bekeek ik TATP maar eens.
Hier:

Hier zie je dus dat hij AP in een Aluminium 'hulsje' doet, maar later gaat hij het nog uitgebreid met zijn blote handen een vormpje maken in het aluminium. Maar volgens mij is dit hardstikke gevaarlijk, als je op het einde kijkt zie je dat hij AP laat detoneren met een slag van een lepel...

Dus is dit niet hardstikke gevaarlijk??

Jurrrrr

PS: Het zijn idd wel leuke filmpies..
Link to comment

Hij doet het in aluminium folie, dit doet hij tevens met mercury fulminate ;) .
Dus idd helemaal veilig kan je hem niet noemen, je ziet ook dat hij het heel voorzichtig ronddraait zonder teveel druk te geven.

Met AP zou ik dit wel aandurven met kleine hoeveelheden, doe ik ook met me detjes(rietjes).
Maar mercury fulminate toch maar liever niet, althans ik geloof dat MF gevoeliger is als TCAP, je ziet ook dat hij bij MF veel voorzichtiger doet dan de AP.


Lttrz

Link to comment

In mijn ogen is MF dat dus niet. En ja, ik heb het eens gemaakt. Thermometerkwik. Wel een rotsynth met al die rook, maarja, dat hoort erbij. Mienieme hoeveelheid moet ik wel zeggen, maar het is toch gemaakt ;)

[edit] kan ook aan mijn AP hebben gelegen hoor, maar mij slagtest AP was schrikbarend. De hamer hoefde amper 10 cm te vallen, zonder dat ik kracht zette. Gezien ik hier vanalles hoor van hamerslagen en dat het niet detoneert.[/edit]

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...