Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Binairy bedoelen hun toch gewoon 2 componenten.
Zoals Hno3 en NM.
En nog veel meer.

Maar in dat filmpje stond, stoffen die op zich zelf niet detoneren, maar AN opzichzelf is ook wel te detoneren (met veel moeite maar toch).

Stoffen die pas na menging explosief worden.
Dan valt ANNM toch niet onder binair explosief of begrijp ik het nou verkeerd?



Lttrz

Link to comment

Binairy's zijn gewoon stoffen (kunnen zeer ongevoelige explosieven zijn) die je bij elkaar doet waardoor een gevoeliger explosief ontstaat. ANNM, PLX en astrolite zijn voorbeelden.

Puur AN kun je nou niet echt een gevaarlijk explosief noemen (er is kleine kans dat het detoneert als je het normaal behandeld), en valt daardoor niet onder allerlij regels voor vervoer en opslag, hetzelfde geld voor puur NM. Dat is het voordeel van binairy's.

Link to comment

Wat een debiel! Zie hem zitten met zn oren dicht! Jezus wat een loser. Er zijn denk ik nog conventionelere manieren om jezelf op internet te kunnen krijgen, maar vuurwerk in je bek douwen is een originele!
Wat was het eigenlijk voor een soort vuurwerk wat hij in z'n mond deed? Het leek een soort grote knalerwt, maar het gaf geen knal. Verder lijken mij kruit en verbrandingsresten in je mond ook niet zo fijn.

Greetz
Infernoman

Link to comment

Die japanners hebben ook echt van die zieke spelletjes shows, ;)
waar ze gewond kunnen raken...
Wel grappig.

Maar ff over dat filmpje, denken jullie dat ie echt een stuk van ze tand kwijt is of zijn het kruit resten of andere viezigheid ofzo, ik kon het niet goed zien.


Lttrz

Link to comment

100% onzin... ;)
Nummer 1
Nummer 2

Iemand nog meer van dat soort dingen? :D



Je hebt vanaf nu (18.25h) nog een uur de tijd. Na dat tijdstip (Zijnde 19.25h) Vind ik het geen geintje meer en zullen bijbehorende maatregelen genomen worden. T.

(18:35)Kut, ik ben de lul... :)
Ok edited.. :D

Excuus, het was al bijna half 7 toen ik postte, je was dus op tijd. Of mn collega het kan waarderen is een tweede, maar da's jouw risico. T.

Link to comment

Wat een KNEUS ;).....
Ik had hem nog niet eerder gezien, maar het lijkt echt wel of die gozer een serieuse gedrags stoornis heeft
:D .

Die gozer gaat later vast mensen vermoorden ofzo,
of hij bezorgt zichzelf een preventieve hart aanval, echt ziek...

Check die laatste ondertiteling, apparantly he got killed. :)


Ltttrz

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...