Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

...Alleen het feit dat ze het gebruiken om mensen te vermoorden verpest het.

In een oorlog gaan er sowieso mensen dood en oorlogen zijn niet te voorkomen...
Dus als ze dat iets als dit prachtige ding inzetten (ja: ik vind 't gewoon ART hoe dat ding opstijgt :P) maakt dat verder niks uit wat betreft het aantal doden...
As je hierdoor wordt getroffen ben je tenminste ook echt dood (als je tenminste IN de tank zit :)) en dat was met "vroegere wapens" wel anders...
En die mensen die hierdoor dood gaan die kiezen er zelf voor om dat risico te lopen met dat beroep (alweer: als ze tenminste in de tank zitten :D)

Maar ja: begin van offTopic "discussie", dus: Mooi fimpje!
Link to comment

Over dit filmpje dat wij in klas hebben gemaakt:
-gisteren kwam de directeur in onze klas begon daar over camera's te praten en over privacy, toen moesten we meekomen naar zijn bureau en in het school zien ze dit als cyberpesten :)
spijtig dat er zo weinig mensen zijn met gevoel voor humor.
(meschien wat off- toppic reply) maar ik zeg het voor de mensen die meschien ook z'on idee krijgen.

Link to comment
BTW infernoman, speel je veel AA? Wat is je honor etc? Ik heb het namelijk veel gespeeld, nu al paar weken niet meer vanwege school. :P Ik heb 90 honor, bijna 91.


Ik heb het wel wat gespeeld, maar recent niet echt. M'n honor is 21. Way niet zoveel als die van jou. 90 :) dan heb je het wel vaak gespeeld!

Greetz
Infernoman

Ik heb het ongeveer een jaar aan een stuk 2.2 uur per dag gespeeld. En des te hoger je honor, des te beter je wordt en des te sneller die punten komen, zeker op de juiste maps (UA :D ).
Link to comment

Dan zouden ze er waarschijnlijk bij staan en een beetje dom lachen. :D
En ik zou meelachen, eigen schuld dikke bult :) .(of eigen schuld deuk in je hoofd :P )

Wat bevat zo een M-80 eigenlijk, 4 gram flash of zo?
Ik had eerst wel een ziek filmpje waar ze van die quarter sticks afsteken, die zijn redelijk hard. :P




Ltttrz

Link to comment

Ik vind hem grappig mr.stijntje. :D
Hoor ook wat ze aan het eind zegt,
... moet dan wel het rode lonsdale shirt van mijn zoon apart houden. ;)

Ik hou echt van dit soort programma's met korte stukjes sattire.
Koefnoen, nieuw dier, en de engels Smack the pony en little britain.
er zijn er nog een hoop meer waar ik de naam eventjes niet meer van weet.

Ltttrz

Link to comment

Ahja, was ook al op chemixtry te zien. En net als de mensen daar denk ik dat het bullshit is, geen enkel explosief is zo krachtig dat het in zo'n kleine hoeveelheid een meloen kan verpulveren.

Ik denk dat de pen gewoon gevuld is met loodazide of iets dergelijks. Wat is anders het nut van de pen? Het vergroot alleen maar de ruimte tussen explosief en meloen. ;)
En ik denk dat de meloen ook niet echt verpulverd is, maar gewoon van het paaltje gestoten (door de kleine explosie), ze laten het niet echt duidelijk zien.

Link to comment

Dit lijkt me idd erg onwaarschijnlijk, bijna onmogelijk.
Zoals treelover zij waarom gebruiken ze een pen, die is vast gevult met andere HE's.

Ze zeggen een Vod van maximaal 7000 M/s ongeveer.
Stel we nemen 10 keer dat druppeltje alleen dan van SA(3600m/s) dan zou je alleen een gat in de meloen slaan met scherven pen.

Al zou je het met 4 keer het volume van wat hun zogenaamd doen met HMX
(dat je in eenen miraculeus DDT kan laten doen ;) ) dan zou je het nog niet krijgen.

Dit klopt gewoon echt niet.


Lttrz

Link to comment

Gemaakte explosief is IMO Armstrong mix. Witte vaste stof KClO3, Rode vloeistof Water/ethanol Fosfor en zwavel.

In die pen zit zeker meer als één druppel, maar dat is niet te zien in een mooie zwarte pen. En de meloen gaat idd niet kapot, maar word van de paal gestoten. Er zijn nl zelf als je frame voor frame bekijkt geen resten te zien, met elk explosief wat vanaf de zijkant een meloen aan flarden rijt zal er debris wegvliegen.

Ik denk dat als ze het pennetje gevuld hebben met meer armstrong of wat andere primairy ze ditzelfde effect makkelijk kunnen bewerkstelligen.

Gr33tZ

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...