Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Ja heel knap hoor. :lol:
Misschien een idee om je eigen oninteressante homevideos niet hier maar ergens anders up te loaden als je zo snackt naar aandacht.
Om ook nog wat bij te dragen:
http://www.youtube.com/watch#!v=EI8p5X...feature=related
En ik wil ook nog graag dit filmpje toevoegen, wat een niveau. :D :
http://www.youtube.com/watch#!v=Tf4gOS...feature=related

Edited by explomaan
Link to comment
TiTraca (1 maand geleden)
Intresse in een kilo GD Al 5 micron 30,-


Wie weet zitten zijn bronnen hier wel op het forum. :lol:

Ik vraag me af wanneer hij wordt gepakt. Het zou goed kunnen dat hij meeleest, ik kan zijn hyves niet vinden dus wie weet heeft hij het aangepast (maar dat kan natuurlijk ook aan mijn zoekkwaliteiten liggen).
Link to comment

Hey, ik ken ook een paar leuke filmpjes

Om te beginnen zou ik het leuk vinden als jullie naar mijn eigen filmpje kijken ;P Kas rookbom 1kg

En misschien al is eerder in dit topic gekomen, maar als nieuwkomer ben ik niet bereid om 37 pagina's te bekijken :lol:
Remi Gaillard, Geweldige knul vrij kinderachtig soms maar je moet er van houden!
deze man doet dingen waar je zelf niet op zal komen bijv: in een mario pakje en kart de weg op gaan en ondertussen bananen gooien (special action in het spel) vrij komisch dus!


mvg Daan

Link to comment

Wat een mongolide plaats om een rookbom af te steken!
Er rijden en staan auto's, en ik wed dat er op dat tijdstip genoeg kans is op fietsende kinderen. Prettig als een auto ineens zo'n mistbank inrijd en een kind schept. Alleen omdat jij te belazerd bent om 5 / 10 minuten te fietsen. Berschenhoek is een dorp van 3 straten, was daar echt geen betere plek te vinden?
Een van de auto's in het begin zal er maar overheen rijden, wie betaald die schade?
Met pyro spelen is fijn, maar een beetje nadenken kan echt geen kwaad.

Link to comment

Zeg dat maar tegen mijn buurman, als hij die bom ziet is dat ding al niet meer van mij! hij wilde hem per-se voor zijn deur, en die mercedes was de auto van een andere buurman die hem alleen maar groter wilt zien!

Ken je BHoek wel? want het is geen dorp van 3 straten + er was geen enkel kind in de buurt, en nee dat kwam niet door die Rookbom!
en nee, een betere plek was langs de singel maar dat had voor evenveel irritatie gezorgd voor de mensen die het ''irrietant'' vinden, en alle auto's die langs kwamen waren voordat er X aantal rook uitkwam.

Natuurlijk is het logisch dat jij/u er kritiek op hebt/heeft, maar geef dan ook gelijk wat tips, want daar houd ik van! ik snap ook wel degelijk dat het beter op een andere plaats had gekunt/gemoeten, maar dit was mijn 1e echte rookbom (die meetelt de rest was te klein ;P) en wist nou niet precies hoeveel het zou opleveren.

Helaas moet ik i.v.m mijn buurman, de rookbom weer in de buurt afsteken want die zeikt er zo lang over door dat ik geen keus heb ;(

mvg Daan!

Link to comment

Je speelt met te veel onbekende factoren. Door dit soort fratsen wordt onze hobby alleen maar moeilijker en dit veroorzaakt onbegrip voor onze bezigheid.

Maar doe gerust verder met wat je bezig bent, steek eens 20 kg af op een druk rond punt ofzo, hopelijk moeten wij nooit opdraaien voor jouw onnozeliteiten (chems die onbeschikbaar worden enzo).

Link to comment

Hmm.. een tip??
Wat dacht je van een weiland ofzo?

en die mercedes was de auto van een andere buurman die hem alleen maar groter wilt zien!

Buurman wil zo graag een rookbommetje zien, heeft een mercedes, en Niemand van jullie denkt eraan om hem te gebruiken en ff ergens heen te rijden waar het wel kan? Ja, benzine kost idd erg veel tegenwoordig.

Helaas moet ik i.v.m mijn buurman, de rookbom weer in de buurt afsteken want die zeikt er zo lang over door dat ik geen keus heb ;(

Ja, het moet van de buurman, ik hoop dat je dat aan de politiemeneren ook zo gaat uitleggen. :lol:
Link to comment
Guest Goner

Je vergeet: "vraagt om een warning voor onzinnige posts..."


Als je bezig bent met een hobby als deze moet je de mening van anderen totaal negeren, er is mij met O&N ook gevraagd om een knaller van +/- 100 gram te maken. Hiervoor zou ik 100 euro en alle gebruikte chems vergoed krijgen, of ik dat gedaan heb? Nee want er zitten te veel risico's aan!

Luister nou gewoon naar ons en pak de fiets, je zal namelijk naast een boete ook een strafblad of taakstraf kunnen krijgen en die komt niet op de naam van de buurman!

Edited by lennard
Link to comment

:lol: Ben ik ouderwets om te zeggen,moet dat spul altijd aan een boom geknoopt worden.??
Met zo`n bult zand heb ik zoiets van ja das fun,en het destructieve kan ook daar van afgeleid worden. :D
Maar oke leuk knalletje,vind sier toch leuker,maar ieder zijn ding. :D

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...