Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

De gele tubes zijn zelf gerold van geel karton ;)wel veel werk om er 150 te rollen maar ze waren wel heel sterk. We hebben in totaal 3.5 kilo KClO4 gebruikt en 1.5 kilo Al gebruikt deze jaarwisseling.
Veel zware tubes rollen en dan een baggere knalcompo gebruiken. :blush: Edited by cojonesm
Link to comment

Ow jah, die MrJotjo had ik nog een keer een discussie mee omdat ik zijn 100 gram knaller op 100 meter van een woonwijk idioterie en onverantwoord noemde :blush: . Blijkbaar heeft hij er niks van geleerd...

Die gekleurde crosettes vond ik inderdaad ook bewonderenswaardig. Het schijnt dat hij daar zijn eigen tooling voor maakt, waarbij het kruisje van de pump een beetje kan draaien of zo. Uiteraard moet ik dit nog eens gaan proberen met gewone tooling, eigenwijs als ik ben, maar laat ik eerst die ghost shell maar eens maken :blush: .

Link to comment

Zijn mensen nou echt zo dom om ook hun hyves account hetzelfde als hun Youtube account te noemen? Zoek een minuut en je hebt de rechter jonger in het laatste frame (jotjo) op hyves gevonden...

Kortom Darwin, de blauwe mannetjes en ongeveer elke gemiddeld poppetje dat weet hoe hij hyves moet gebruiken kan ze vinden! :blush:

Link to comment
  • 2 weeks later...
Vuurwerk en huisdieren, eeb levensgevaarlijke combinatie!
http://www.youtube.com/watch?v=i8mDAae7LEY


Gevaarlijke situaties idd.
Nog iets met dieren en vuurwerk (geen filmpje), las dit 3 weken geleden in de krant.
Kat gedood door vuurwerk 05-01-2010
EMMEN - De Dierenbescherming Zuidoost-Drenthe doet woensdag aangifte van dierenmishandeling in Klazienaveen.
Een kat stierf daar op Oudejaarsdag, nadat er een rotje in het achterwerk was gestopt. Ook elders op het lichaam zaten brandplekken. Het dier overleed kort nadat een vrouw uit Emmen het had gevonden. De eigenaar van de kat is niet bekend. De Dierenbescherming zoekt getuigen. Een inwoner van Arnhem looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader. Die riskeert volgens het Openbaar Ministerie in Assen maximaal drie jaar celstraf of een boete van ruim 18.000 euro.

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=43765


Echt dit wekt bij mij martelneigingen op die nog erger zijn dan bij Saw. Personen die dit doen moeten echt dood! :blush:
Link to comment
Gevaarlijke situaties idd.
Nog iets met dieren en vuurwerk (geen filmpje), las dit 3 weken geleden in de krant.


Echt dit wekt bij mij martelneigingen op die nog erger zijn dan bij Saw. Personen die dit doen moeten echt dood! :blush:


Idd die gasten moeten ze echt een keer in hok stoppen met hondsdolle rottweilers!! Leer je het wel af
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...