Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

En daarom is uitgaan zonder wapen niet veiliger, iemand met een mes stop je niet zo snel, je ziet ook dat die omstanders heel voorzichtig proberen die gast van d'r af te krijgen. Als iemand die gast gewoon een mes in z'n rug had gestoken was het zo over geweest.
Zolang er van dit soort idioten rondlopen in Nederland blijf ik met een "zakmesje"/rammer van m'n rockettool in m'n jaszak rondlopen. :P

Link to comment

Kees, daar heb je zeker gelijk in hoor, maar ik vind dit filmpje toch wel 1 van de ergere die ik heb gezien vandaar dat ik hem er even bij zette. Justitie heeft trouwens 40 maanden cel geeist, dus dat wordt misschien wel 2.5 jaar zitten voor die man (wezen). Hij verklaarde in een waas te hebben verkeerd en daarom zo tekeer is gegaan. Hij heeft meer dan 70 keer gestoken :P Ik vind dat zo iemand niet op deze wereld hoort en ze mogen hem voor mij part voor de leeuwen gooien.

Link to comment

Nou ik wil niet veel zeggen hoor, maar als ik iemand 70 keer zou steken, dan zou ik me best moeten doen om niet die persoon te doden, maar deze persoon was nog springlevend...

Maar goed, ik ben het met je eens, het was schoftig... Maar aan de andere kant weet je de omstandigheden niet hiervan, wie weet viel de ene de andere wel aan, of was er nog iets anders...

Zwak vind ik het wel als het aan "drugs" wordt geweten. Dan is het alsnog zijn eigen verantwoordelijkheid namelijk.

40 maanden cel, levenslang tbs, en voor de rest, eurocard/mastercard.

Stelletje onbeschofte mensen.

Kees.

Link to comment

Ik zou niet perse weten hoe ik zou reageren. Waarschijnlijk zou ik z'n hersens in slaan met het eerste beste wat ik tegen kom, nee dat is overdreven, maar een wreef tegen z'n neus zou hij wel kunnen verwachten, en dan een goed hard uitgehaalde. Dan mes pakken en tegen de tijd dat ie bij komt heeft ie die op z'n keel staan.

Dan is er vast wel iemand die de plisie gebeld heeft. Ofzo.

Dat is hoe ik zou WILLEN reageren, maar hoe je dat in het echt doet, dat weet je niet... Of je moet het trainen.

Link to comment

Inderdaad, toen ik het zag dacht ik ook: "Damn, ik zou 'm zijn hoofd eraf schoppen", maar in het echt, ja je weet het niet.
Op zich help ik graag mensen, dus ik denk dat ik wel zelf in het risico zou stappen om diegene te redden. (Dit klinkt een beetje lomp voor de mensen die mij niet kennen btw) Ik heb alleen nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik heb altijd wel zin om effe iemand een schop te verkopen met een reden.

Zakmes, ja ik heb 'm altijd mee, en in één seconde paraat, maar toch. Alleen om evt op zijn keel te zetten idd, maar met een mes is een moord zó snel gepleegd, en dan zit je in de shit. En ik kan héél hard schoppen...


Anyway, prachtige shells komen er tussendoor! Echt heel mooi! Die strobe cores en van kleur veranderende shells geven mij weer inspiratie.. Ik werk momenteel aan mijn kleurcompo's.
Dat komt binnenkort ook wel hier tevoorschijn btw.

Edited by mr.stijntje
Link to comment

? Is dit niet fake?
70 messteken en al dat bloed?
Wat deed hij soms? Kleine sneedtjes maken want als ik die op dezelfde plaats dat hij het deed 70 messteken zou moeten geven ik weet niet hoe ik het zou moeten doen zodat die andere persoon nog leeft hoor?
Dat waren messteken in de borst en in de nek?

Ik kan toch maar moeilijk geloven dat dit echt is hoor.

Link to comment

Vreselijk filmpje om te zien, erg agressieopwekkend ook, maar vooral treurig om te weten dat ik nu die vent zijn hoofd er wel af zou kunnen schoppen en in het echt waarschijnlijk net als de mensen in het filmpje gereageerd zou hebben. De meeste mensen hier ook trouwens, als ze eerlijk tegen zichzelf zijn.



Maargoed, het zou prima gaan in NL zonder één bepaalde bevolkingsgroep. Dus de maatschappij ben ik niet.

Racist fuck. En dan te bedenken dat ik nog bijna respect voor je kreeg op 't forum...
Link to comment

Pepperspray kan je nog zelf maken ook...

Koop 10 kilo spaanse pepers... Kook ze een dagje uit... Giet het sap af... Kook dat in tot ongeveer 10ml...

Kees.

VOORDEEL van pepperspray boven zwavelzuur is dat pepperspray meteen werkt en zwavelzuur een halve minuut moet inwerken... Dat is dus NIET effectiever Dieselpower.

Edited by Keesthemad
Link to comment

Ook citroenzuur zal er wel voor zorgen dat je een tijdje weinig meer zal zien, lijkt me een wat meer humane "oplossing" (Oh, de dubbelzinnigheid! :D).
Zo zijn er wel meer leuke dingen te verzinnen, zilvernitraat oplossing voor als de schobbejak op de vlucht slaat (Signalement: half zwarte man van middelbare leeftijd, ongeveer 1 meter 80, normaal postuur......etc). :P

Maar inderdaad, nasty shit als chloropicrine, sterke zuren en basen zouden jezelf alleen maar meer in de shit helpen.

Link to comment

Zilvernitraat verspillen aan een stuk schorem? Dachtut niet!
Kees zn idee met hete pepers werkt erg goed. (weet ik uit ervaring) Maar ook op vakantie is er in het buitenland vaak voor erg weinig geld een busje CS-gas te koop.
Let op dat iemand bespuiten met zwavelzuur of pepperspray in nederland zwaar stafbaar is, en het dus waarschijnlijk jou zelf meer problemen oplevert als de 'dader'.
Verf, citroenzuur en peperextract daarintegen zullen je veel minder problemen opleveren mocht je het ooit moeten gebruiken.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...